Saitteko tänään neljän mestarin nimmarit Helsingistä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä sain.

Kertokaa omia kokemuksianne!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:adz-->kauan odotit et sait nimmarit?kuinka pitkällä olit jonossa?

Entäs sä? Se tunti ei kyl ollu riittävästi, kun aioin tokalle kierrokselle ankkapiirroksiin, ei siihe aikaa löytyny mutta pääasia oli omistuskirjoitus ja ne nimmarit ja livetapaaminen! Plussana parit kuvat! :)

Vierailija

Oon samaa mieltä,et nimmareitahan sieltä tultiin hakemaan,ja mäkin otin mestareista kuvia!olin enkä jossai 20m päässä siinä jonossa,ja ootin 15-20 min et sain nimmarit (olin n. 30:S jonossa)

sit menin uudestaan jonoon,ja ootin 40 min,sit sanottiin et ne ketkä haluu kuvat,ei saa niitä,koska ei ehi,ja koska mielummin ne antaa kaikille vaan nimmarit,mut sit jonotin loppuu asti ja sain takasivulle toiset nimmarit!!

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Ja Ferioli piirsi mulle sellasen ihan pienen Aku Ankan pään :) :D

No se oli kiva juttu elikkä laiha lohtu, ehkä oisin saanu Ankan kuvia koska oli jotain 5-6 mua ennen, olisin varmasti ollu eka joka oli tokalla kiekalla! mutta takana oli kauhee porukka.

Vierailija

Siellä kun se yks tyyppi kuvas meitä kaikkia ketkä oli jonossa,niin tuleekohan se video tänne akkarin sivulle?

Ainakin Cavazzanon ankka tv-pätkässä oli kanssa kuvattua sitä nimmarijonoa kirjamessuilla,ja mä olin kanssa päässy siihen videolle :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat