Kuinka kauan kestää yleensä ennen ku kirjotelma hyväksytään????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä kirjotin sinne kans vähän ja ei siin niin kauan kestänyt. Odota vaan niin se kyl tulee sinne

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

FRODO95 kirjoitti:Kirjotin Akupediaan Stefano Intinistä tänään klo 12:30 ja siellä luki "ei hyväksytty vielä" niin että kävin äske kattomas onks se hyväksytty niin ei sama teksti viel. kuinka kaua siin yleensä kestää.:@ Kertokaa te jotka ootte sinne kirjottanu:(

Mikä Stefano Intini?????

Vierailija

Hineri kirjoitti:

FRODO95 kirjoitti:Kirjotin Akupediaan Stefano Intinistä tänään klo 12:30 ja siellä luki "ei hyväksytty vielä" niin että kävin äske kattomas onks se hyväksytty niin ei sama teksti viel. kuinka kaua siin yleensä kestää.:@ Kertokaa te jotka ootte sinne kirjottanu:(

<br />

Mikä Stefano Intini?????

Stefano Intini on ankantekijä.

Vierailija

Hineri kirjoitti:

FRODO95 kirjoitti:Kirjotin Akupediaan Stefano Intinistä tänään klo 12:30 ja siellä luki &#034;ei hyväksytty vielä&#034; niin että kävin äske kattomas onks se hyväksytty niin ei sama teksti viel. kuinka kaua siin yleensä kestää.:@ Kertokaa te jotka ootte sinne kirjottanu:(

<br />

Mikä Stefano Intini?????

Stefano on akkari piirtäjä.Yleensä taskareihin piirtää.Minä olen kirjoittanut aiheesta akun auton historia n.2kk sitten mutta ei ole vielaäkään otettu

Vierailija

Kirjotin Akupediaan Stefano Intinistä tänään klo 12:30 ja siellä luki "ei hyväksytty vielä" niin että kävin äske kattomas onks se hyväksytty niin ei sama teksti viel. kuinka kaua siin yleensä kestää.:@ Kertokaa te jotka ootte sinne kirjottanu:(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat