Roope-Setä Liikemiespeli (lautapeli)

Liittynyt12.11.2015

Moi!

Huomasin joulumainoksissa Roope-Setä Liikemiespelin, jonka hinta oli 30€. Omistatteko kyseisen lautapelin? Itse olen toivonut sen jouluksi. Luulisin, että se on samantapainen kuin Aku Ankka-lautapeli.

-Battery

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija
Viesti

Hei! Kuulostaa kivalta, mutta kun ei ole sitä alkuperäistä Aku Ankka-peliäkään, en viitsi tätäkään hankkia. Jätän lautapelit muille.

Nixu.

Vierailija
Viesti

Kerran kaupassa ollessani huomsin tämän kyseisen pelin. Se näytti vähän samanlaiselta kuin "Monopoly". Minä itse en toivo tätä joululahjaksi, koska omistan jo tarpeeksi lautapelejä ja yksi niistä on se "Monopoly".

~ Hyvis, hyvän asian puolella ~

Vierailija
Viesti

Kyllä se hankintalistalla olisi aikaisemmin julkaistun Aku Ankka-lautapelin kanssa. En minä niin lautapeleihin perustu, mutta nua kaksi peliä vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, koska kummatkin pelit liittyvät ankkalinnaan :D.

Vierailija
Viesti

Kuulostaa aika kivalta, mutta meillä on jo Monopoly, ja se Liikemies-peli on aika samanlainen varmaankin.Ja sitäpatsi minä olen jo antanut vanhemmilleni Joululahja-listani, niin en nyt jaksaisi alkaa muuntelemaan sitä.

Vierailija
Viesti

Sain sen pelin joululahjaksi, mutta siinä on yksi pulma (jota ei ehkä ole vahingossa huomattu). Yksi ruuduista on, että 'menetät puolet käteisestä kulmaruutuun'. Jos omistaa vain 1000 - ei voi maksaa puolia, sillä pelistä ei löydy 500 seteleitä. Säännöissä sanotaan ,että pelissä käytettävää kultaa ei käytytä tässä tapauksessa. Eli kultaa ei voi menettää, paitsi tapahtumakorteissa. Miten tämä ratkaistaan?

-Battery

Vierailija
Viesti

Sain myös joululahjaksi tuon kyseisen pelin, ja on sitä pelattukin jo muutamaan kertaan. Kuitenkin aika monimutkainen peli Monopolyyn verrattuna(omasta mielestäni), hermokin meni toisella pelikerralla...:)

:KK:

artsi 98
Liittynyt9.10.2008
Viesti

Sain kyseisen pelin joululahjaksi, hyvä on, mutta kylläkin aika pitkä. Pelin juoni on se kun Milla on loihtinut kopioita Roopesta ja pelaajan pitää itse todistaa olevansa aito Roope ostamalla osakkeita ja keräten eniten rahaa.

Jonttu-Ankka
Liittynyt18.6.2012
Viesti

Lainaus:
Roope-Setä Liikemiespeli (lautapeli)

aku 274 - 02.01.11 04:56 (ID 686519) Sain pelin joululahjaksi. Oli tosi mahtava peli!!

Yhdyn tuohon, idea kuin Monopolyssa, mutta hiukan erilaisilla ja vaikeammilla säännöillä.

~???~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat