Mitaleista...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs, tämmönen kysymys. Mulla oli vähän aikaa sitten mitaleja eri peleistä ja kultaryntäyksestä, sitten menin pelaamaan pelejä, ja kun tulin taas katsomaan profiiliani, niin jäljellä oli vain Keskustelu- ja Akupediamitalit. Onko vika koneessani, vai ylläpidolla, vai päivittääkö sivut mitalit pelaamisen jälkeen? Onko kenellekkään muulle käynyt näin?

Sivut

Kommentit (18)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Jeps, systeemit muuttuu kokoajan! Vino pino oli mullakin ja ei enää.<br />

Pelannut oon ennätyksen mm.Karhukoplan trampoliinissa mutta eipä tallentanut! :@

Ei mullakaan pelit oo tallentunu pitkään aikaan, joten ei viitsi niitä edes pelata nyt.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Albus kirjoitti:Elikkäs, tämmönen kysymys. Mulla oli vähän aikaa sitten mitaleja eri peleistä ja kultaryntäyksestä, sitten menin pelaamaan pelejä, ja kun tulin taas katsomaan profiiliani, niin jäljellä oli vain Keskustelu- ja Akupediamitalit. Onko vika koneessani, vai ylläpidolla, vai päivittääkö sivut mitalit pelaamisen jälkeen? Onko kenellekkään muulle käynyt näin?

Vika ei ole koneessasi.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Jeps, systeemit muuttuu kokoajan! Vino pino oli mullakin ja ei enää.&lt;br /&gt;<br />

Pelannut oon ennätyksen mm.Karhukoplan trampoliinissa mutta eipä tallentanut! :@

Ei mullakaan pelit oo tallentunu pitkään aikaan, joten ei viitsi niitä edes pelata nyt.

No onhan se turhauttavaa pelata jos ei listoille pääse, vaikka olisi pisteitä! Ja minne pelimitalit ovat kadonneet?? Ehkä ne ny vuorossa kunhan saavat tiedot mikäli saavat, lokitietojakaan.

Vierailija

Joo, kiitos kaikille, jotka ovat edes yrittäneet vastata minulle. Tuolla tietolaarissa (huomasin sen äskön, kun tulin koulusta) onkin tuo "karhukopla varasti mitalit" juttu. Koskakohan saavat sivut pyörimään kunnolla... ja minullakaan eivät nuo pelitulokset tallennu.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Mulle ei oo tullu kultaryntäysmitallia, vaikka se piti tulla kaikille kultaryntäykseen osallistuneille.

Ei minullekaan!

Vierailija

M.Malfoy kirjoitti:voiko akupediaan kirjoittamisesta saada mitalin?!

voi saada. ítsekin tässä juuri sellaisen sain ja nyt pakahdun ylpeydestä. ei mullekaan oo tullu tota kultaryntäysmitallia.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Mulle ei oo tullu kultaryntäysmitallia, vaikka se piti tulla kaikille kultaryntäykseen osallistuneille.

ei oo mullakaan

Vierailija

Ei minullekkaan... Outoa.

Vierailija

M.Malfoy kirjoitti:

<br />

Ei minullekaan!

Eikä minulle. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat