Kuka on PARAS neljästä mestarista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kari Korhonen ehdottomasti! Vastauksia kiitos:)

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Kari Korhonen tietenkin paras koska suomalainen ja toiseksi paras on Wanda Gattino ja kyl silti Ceasar Ferioli ja Paco Rodriques on kanssa TOSI hyviä

Vierailija

Hmm... Suomalaisena kannatan Kari Korhosta, mutta pidän eniten Rodriquesin kynänjäljestä. Kaikki ovat omalla tavallaan parhaita!

Vierailija

siis sinä kullankaivaja ja akuchan, miten toi liittyy neljään mestariin. mää en muuten tiiä kuka on paras, mutta mä en tykkää kari korhosen käsialasta mutta kai se suomalaisen a on paras

Vierailija

siis sinä kullankaivaja ketä tarkotat??? ja akuchan, miten toi liittyy neljään mestariin? ei siellä don rosaa oo... mää en muuten tiiä kuka on paras, mutta mä en tykkää kari korhosen käsialasta mutta kai se suomalaisen a on paras

Vierailija

Mielestäni Korhonen ja Rodriques ovat Neljästä mestarista parhaimpia, ja Korhonen on suomalainen ja sen lisäksi käsikirjoittaa tarinansa itse:)

Vierailija

Näist paras on Wanda Gattino, 2. Rodriques ja en osaa päättää kummasta tykkään vähemmän, Korhosesta vai Feriolista...

Vierailija

Kari Korhonen ,koska on ihmeellistä et suomalainenkin on päässyt tai oikeasttaan tullut noinkin tunnetuksi maailmalla. ei joka maast löydy niin hyvii piirtäjii ja käsikirjoittajii. vai mitä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat