Hienoin profiilikuva????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päätimpä muuttaa hieman tätä tekstiä nyt kun muokkaustoimintokin on, en kestä lukea vanhoja viestejäni:D

Elikkä siis keskustelua profiilikuvista, mieluiten laitetaan sitten ihan kunnon perustelut viesteihin!

Sivut

Kommentit (145)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mary-katen kuva on hienoin. Minun kuvani oli mielestäni hieno myös joten valitsinkin sen.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Kaikki kissakuvat, koska itselläni on kissa. Kisumisu muuten näyttää ihan omalta kissaltani<3<3<3<3<3<3<3hyrrr....

Vierailija

Hehhee Sami, nostit tämän aivan luokattoman topiccini:D En silloin edes yrittänyt kirjoittaa pitkiä viestejä^^

Ja siis kyllä se nykyään on tämä Partahemmohuonoryhtiankka. Se vain on nyt niin "pro" mielestäni.

<--------Partahemmohuonoryhtiankka.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:Minusta ainakin tuo Kultu Kimallus on ehdottomasti hienoin

djlordi kirjoitti:Olen samaa mieltä, tuo kuva on ehkä hienoin mikä on sulla.

<br />

Jep. Tuo Kultun kuva on tosiaan hieno. Hyvät yksityiskohdat ja värit.

Jep, jep, on se sentään Barksin laatutyötä, niin ei siitä muuta voi odottaakkaan, että se on hieno... :D Tosiaan, on muuten hieno kuva!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Täällä on aika moni hienoja, mutta Barksin tekemät ovat hienoimpia. Mä tykkään myös aika paljon Akun, Hupun ja Roopen kuvista. Siinä ne kolme parasta lajia. Tuo mun nykyinen on aika kuva. :) Joo, Akuhullulla on hauska ja persoonallinen kuva.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat