kuvani

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuvasi on kissa, ja kissat syövät silakoita.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Knight Rider kirjoitti:

adz kirjoitti:

Duke Duck kirjoitti:Se on ärsyttävää kun jollain on sama kuva ku itellä, mutta ei kai siitä sais suuttua, kun noita kuvia on rajotettu määrä ja jotku voi tykätä samoista kuvista.

&lt;br /&gt;<br />

Kyl se vähä ärsyttää kun tietty tyyppi apinoi, vaikka alus oliki ihan eri hahmo, ja ihan törkeen tahallaan, ei muuten, hahmoja on kyllä tarpeeksi.

<br />

Akkarin sivuilla on yli 10 000 rekistöröitynyttä käytäjää, Profiilikuvia sen sijaan on vain noin 100! Näin ollen, on outoa sanoa, että toinen matkii profiilikuvassa, jos sillä on sama kuva, eikö niin?

Niinpä kai...

olisihan se ihan hyvä, että voisi olla ihan OMA avatar.

Vierailija

Jep, näin on. Minäkään en ole vaihtanut kuvaani koskaan, sillä ihmiset tunnistavat yleensä tyypin ensimmäisenä kuvasta, jos nimeä ei katso. Sitä paitsi pidän kuvastani tosi paljon.

Vierailija

katti97 kirjoitti:

katti97 kirjoitti:No sopiiko mun nimimerkki kuvaani??

<br />

Mun mielestä nimimerkkini se ei sovi yhtään kuvaani...mutta ei se mua haittaa.

Olisi ehkä hyvä jos kuvassa olisi kissa. Minäkään en ole vaihtanut omaa kuvaani pitkään aikaan, koska tahdon muitten tunnistavan minut. Lisäksi kuvahan on hyvä! :D

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:

Knight Rider kirjoitti:

adz kirjoitti:

Duke Duck kirjoitti:Se on ärsyttävää kun jollain on sama kuva ku itellä, mutta ei kai siitä sais suuttua, kun noita kuvia on rajotettu määrä ja jotku voi tykätä samoista kuvista.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Kyl se vähä ärsyttää kun tietty tyyppi apinoi, vaikka alus oliki ihan eri hahmo, ja ihan törkeen tahallaan, ei muuten, hahmoja on kyllä tarpeeksi.

&lt;br /&gt;<br />

Akkarin sivuilla on yli 10 000 rekistöröitynyttä käytäjää, Profiilikuvia sen sijaan on vain noin 100! Näin ollen, on outoa sanoa, että toinen matkii profiilikuvassa, jos sillä on sama kuva, eikö niin?

Niinpä kai...<br />

olisihan se ihan hyvä, että voisi olla ihan OMA avatar.

Niin oishan se oikein kivaa.

Vierailija

Vierailija

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:

Duke Duck kirjoitti:Mää en vaihda kuvaani, koska haluan että mut tunnistaa kuvasta ja tykkään muutenki kuvastani.

Sama juttu Duke Duck.

Sinulla on hyvä kuva nmimerkkiisi nähden. :D

Kiitos.Ei pystyny pistämään tuohon edelliseen viestiin muuten tuota lainausta niin pitää tehdä uusi viesti.

Vierailija

Silakka313 sopii kuvaan, sillä kuvana on kissa ja ne syö silakkaa.

Antti-99 en tiedä, koska sen kuva ei näy. :) :D :@

PS. Entä mun?

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Silakka313 sopii kuvaan, sillä kuvana on kissa ja ne syö silakkaa.<br />

Antti-99 en tiedä, koska sen kuva ei näy. :) :D :@<br />

PS. Entä mun?

Kyllä toi sun nimimerkki jotenkin sopii tohon kuvaan ipu99. Sopiiko mun kun en oikein löytäny muuta.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Omani valitsin kahdella ehdolla. 1.Sitä ei saa olla kovin monella muulla. Ennen kuin kuvani valitsin olin nähnyt sen vain yhdellä tyypilla, mutta hän oli jo aikoja sitten vaihtanut sen. Nykyään olen itseni lisäksi nähnyt sen kahdella tyypillä. 2.Sen pitää olla hauska. Ja niinhän tämä onkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat