Salasana!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jo toisen kerran sivusto ei päästänyt minua sisään, vaikka syötin ihan oikean salasanan (jouduin sitten taas tilaamaan uuden) Olen täysin varma että salasana ja käyttäjätunnus olivat oikeita. Miksi näin tapahtuu?

Kommentit (12)

Vierailija

Mullekki o käyny nii. Kun kirjauduin tänne niin ekalla kerralla se väitti salasanan olleen väärä. testasin kolme kertoo ja sit tilasin uuden :'( Outoo:^)

Vierailija

Kun mulla ei toiminu tunnukset, niin mulle ei edes lähetetty uutta salasanaa, koska tuli kokoajan "järejstemävirhe" Päivää, pari myöhemmin sama vanha salasanani toimi taas jälleen.

Toivottavasti tulevaisuudessa tämä ja muutkin virheet saadaan korjattua. Esimerkiksi ankkaprofiilissa tiedot eivät pysy kentissään, vaan häviävät aina, kun sivu päivitetään. Samaten käyttäjätiedot vaihtelevat.

Vierailija

Minulla tapahtui noin, kun rekisteröidyin. En päässyt viikkoon tunnuksilleni, joka oli kynsilaukka3, joten minun täytyi luoda kokonaan uudet tunnukset ja silloin kaikki sujui ongelmitta, mutta en ole vieläkään päässyt kirjautumaan vanhoille tunnuksilleni.:`(

Vierailija

mac ducky kirjoitti:

AinoKoskimies kirjoitti:Jo toisen kerran sivusto ei päästänyt minua sisään, vaikka syötin ihan oikean salasanan (jouduin sitten taas tilaamaan uuden) Olen täysin varma että salasana ja käyttäjätunnus olivat oikeita. Miksi näin tapahtuu?

Minullakin tapahtui sama.Parin viikkoa myöhemmin se alkoi toimia taas.Lähetin palautettakin ja he sanoivat vain johtuvan siitä, kun sivut olivat aika uutukaiset.

Mulla kävi sama juttu.

Vierailija

AinoKoskimies kirjoitti:Jo toisen kerran sivusto ei päästänyt minua sisään, vaikka syötin ihan oikean salasanan (jouduin sitten taas tilaamaan uuden) Olen täysin varma että salasana ja käyttäjätunnus olivat oikeita. Miksi näin tapahtuu?

Minullakin tapahtui sama.Parin viikkoa myöhemmin se alkoi toimia taas.Lähetin palautettakin ja he sanoivat vain johtuvan siitä, kun sivut olivat aika uutukaiset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat