Mistä nimimerkkisi näillä sivuilla tulee???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lähinnä nimestäni.

Sivut

Kommentit (22)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joskus aikaa sitten pohdin itselleni nickiä joillekin sivuille. Pyörittelin englanninkielisiä kivoja sanoja mielessäni, ja tämä tuntui parhaalta. Wonderissa on kirjaimia, jotka sopivat minulle hyvin, kuten w, r ja s. Wonder = ihme, ihmetellä ja lust = himo, himota. Olen siis Ihmehimo ; ) Nemesis olisi toinen kiva, Cradle of Filthillä on samanniminen kappale, jossa on sanat "Black is my Heart I am Nemesis". Se olisi toinen vaihtoehto.

Vierailija

Mun nimimerkki tulee siitä kun lempinimeni on JP ja olen syntynyt 1996. Ja jos joku ei tajunnut niin 96 on lyhenne vuodesta 1996.

Vierailija

No, mun serkkuni keksi mulle lempinimen katti, koska mun nimi muistuttaa sitä paljon. Ja, sitten mä olen syntynyt 1997 ja lyhensin sen, niin siitä se sitten tuli.:):D

Vierailija

No jaa,ajattelin jotain toistakin nickiä,en muista mitä,Sitten rupesin mietiskelemään ja ajattelin mistä pidän.Lohikäärmeet ovat taruhahmoja ja pidän myös scifistä ja fantasiasta.Siitä se Lohis sitten tuli.

Vierailija

Mun nimimerkki tulee siitä,että toivoin meille koiraa ja olisin antanu sen nimeks Voikukka,mutta sitten meille ei tullukkaan sitä koiraa,koska minä ja isäni ollaan allergisia ja olen edelleen surullinen...

Vierailija

Taru Sormusten Herrasta. Se on paras:) Oon lukenu sen neljä kertaa. Miks sä oot alottanu kaks iha samallaist keskusteluu?

Vierailija

mun nimimerkki tulee siitä ku mun serkun lempinimi on JUJU ja se selitti mistä se tulee nii mä tein samalla tavalla itelleni ja mulle tuli SASA mut se oli varattu nii mä oon sit SASAAA

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat