Miksi Disney Channel ei oo ilmaiskanava?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miksi Disney Channel ei oo ilmaiskanava?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Tietenkin siksi, että saataisiin edes vähän rahaa. Itse en kyllä oikein tykkää Disney Channelin ohjelmista...

Vierailija

Tähän on yksinkertainen vastaus, Disney Channel tarvitsee tuloja pysyäkseen hengissä

Ulkomaalaisuudella ei ole mitään kantaa tähän asiaan, sillä alkuperäismaassa eli yhdysvalloissa kanava on myöskin maksullinen

Vierailija

Olisihan se mukavaa, jos saisi nauttia Disney Chanelistä ilman maksua, mutta ei minulla olisi kyllä aikaa katsoa sitä paljoakaan, vaikka miten olisi ilmainen. :D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kroisos Ankka kirjoitti:No jos tämä kanava olisi ilmainen niin siinä olisi paljon mainoksia. Ja yleensähän kaikesta joutuu maksaa tavalla tai toisella.

Niin ja kanavalla tuskin olis mitään auto mainoksia, niin mistä ne muualta sais rahaa kuin disneyltä??

Ei mistään, sen takia se ei oo ilmaiskanava. Onneks mulla näkyy saksalaisia Disney kanavia satelliitin kautta. On vaan saksankielisiäkin ne, niin ei paljon ymmärrä.

Vierailija

Yksinkertaisesti:Rahan takia.Disneyllähän on varaa vaikka pyyhkiä takapuolensa niihin dollarin seteleihin, joten miksi ei?Tenavat napittavat aamusta iltaan Disneyn piirrettyjä, ja minähän pitäisin sitä loistavana liikeideana saada rahaa.Sitten Disney saa taas uuden kottikärryllisen rahaa tehdä elokuvia, ylläpitää sivustoja, maksaa animaattoreille ja netankisteille palkat, ym.Suorastaan ihmettelisin jos Disney Channel olisi ilmainen.Myös koukkuun jää(nimimerkkikokemustaon)helposti piirrettyihin ja Disney saa siitä helpommin rahaa uusiin ohjelmiin ym.Eli aivan ymmärettävää että Disney channel on maksullinen.Itse ainakin se olisi kuin heittäisi seteleitä tuuleen, jos se kanava olisi ilmainen.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Näkyykö teillä se kanava, mulla ei...en osta semmosia turhaan parin hyvän kanavan takia.

Ei näy on joskus näkynyt saisi olla ilmaiskanava

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat