Miksi yli 20 hippua?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No, se on se kilpailuhenki, mikä saa jatkamaan.......

Kommentit (8)

Vierailija

Tää keskustelu on kyl vähän turha näin jälkikäteen, mutta jos toimitus vaikka lukee näitä ni tietää , että tää järjestely on just hyvä mahdollisia uusia etsintöjä ajatellen.

Vierailija

Helmi W kirjoitti:Tää keskustelu on kyl vähän turha näin jälkikäteen, mutta jos toimitus vaikka lukee näitä ni tietää , että tää järjestely on just hyvä mahdollisia uusia etsintöjä ajatellen.

Niinpä.

Vierailija

Samaa mieltä Albuksen kaa koska paljon oon tuurista kiinni ja jos vaikka myöhästyi alussa (niikuin minä) jolloin ilmeisesti oli kultaaa eniten, oli hankalampaa ja ehkä jopa mahdotonta saada ne muiden ehdottamat monet sadat ozit kultaa

Vierailija

Vaikka kultaryntäys on jo ohi, huomautan tähän, ettei raja saisi olla liian korkea,koska joillakin ihmisillä (ei onneksi minulla) on rajoitus (siis sellanen vanhempien määräämä) kuinka kauan tietokoneella saa olla päivässä. Ja tuon 20 oz. löytää ihan helposti, niin niille, joilla on semmonen rajoitus, niin löytää sen helpommin kuin 200oz., jolloin ei ehkä pääsisikään arvontaan mukaan.

Vierailija

Ääh. Selitän tarkemmin, koska en itsekkään tajuaisi pointtiani edellisessä viestissä.Niin, että tuon 20oz. löytää ihan kuka tahansa vaikka 5min. ja jos koneella saisi olla vain esim. 1h, niin löytää 20 oz. ihan lasten leikillä, mutta jos raja olisi vaikka 200 oz, sitä ei välttämättä löytäisi, eikä pääsisi mukaan arvontaan.

*lähtee viestien muokkausmahdollisuutta toivoen*

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat