Iineksen apulainen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Käyttääkö Iines Akua enimmäkseen "lompakkona" ja ilmaisena apuvoimana?

Kommentit (12)

Vierailija

Kyllähän Iines turvautuu Akun kantoapuun joskus, ja eiköhän se ole yleensä niin, että Iines loppuen lopuksi maksaa viulut...

Ja kyllähän Iines Akusta tykkää!

Vierailija

No en usko että Iines käyttäisi Akua maksamiseen, Akullahan on Matti kukkarossa! Mutta kantoapuna hän Akua käyttää. Ja kuten Frodo sanoi: kyllähän Iines Akusta tykkää!

Vierailija

Mikä rahapussi, onko Akulla sellanenkin? No siitä en kyllä tiennyt.

Mitä nyt ilmaiseen apuvoimaan niin kyllä, uhkaa vielä että pyytää Hannua apuun. Iines on pahis :(

Vierailija

Ei Iines Akua maksamaan pakota ennemmin kantoavuksi. Ja niinkuin Frodo ja Sami sanoivat Kyllä Iines Akusta tykkää

Vierailija

En ole koskaan nähny oikeen Akun maksavan Iineksen puolesat mitään, ehkä joskus vaan, Akulla ei ole juuri koskaan rahaakaan, mutta fyysistä apua tietty Iines tarvii, jopa huonekalujen siirtoon yms.

Vierailija

Ei Aku voi mikään lompakko olla, kun se on niin köyhä, mutta pikemminkin Roope käyttää Akua ilmaisena apurina kuin Iines.

Vierailija

Ei minun mielestä Iines käytä ainakaan USEIN Akua pelkkänä apulaisena. Iines on kyllä mielestäni vähän ylimielinen ollessaan pahalla päällä esim. Aku sanoo:"Olen avannut jäätelöbaarin, ja sinut on kutsutta avajaisiin". Iines vastaa:"Sehän kai on jo ihan itsestään selvää".

No, mutta pohjmmiltaan Iines ainkin minun mielestä pitää Akusta muutenkin kuin pelkkänä apulaisena.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat