Hahmojen muutos

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei niitä tarvi muuttaa mun mielestä.

Kommentit (14)

Vierailija

93Hurtta93 kirjoitti:Hahmot ovat juuri hyviä näin, millaisia ne ovat. Miksi muuten tykkäisinkään Aku Ankasta, jos hän olisi erilainen, mitä on?

Niinpä!

Vierailija

Minun mielestäni hahmoja ei tarvittaisi muuttaa. Sehän oli vain mielepiteeni mutta ajatelkaas näin: Jos ankkoja ruvettaisiin muuntelemaan, mikähän soppa siitä tulisi? Minä ainakin luulen jos Aku vaihdetaan rikkaaksi tai Hannun onni lähtee, LUULEN, että lukijat vähentyisivät. Joten hahmot ovat juuri näin hyviä.

Vierailija

niiden ulkomuotoa ei sais vaihtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aanteeksi en voinut vastustaa kiusausta

Vierailija

Miten Aku Ankan hahmoja pitäisi muuttaa? Voitte huomauttaa hahmojen luonteesta pukeutumistyyliin, kuten, että Hannulla on ruma hattu jne... Pyydän anteeksi, jos tällainen keskustelu on jo.

Vierailija

Hahmot ovat juuri hyviä näin, millaisia ne ovat. Miksi muuten tykkäisinkään Aku Ankasta, jos hän olisi erilainen, mitä on?

Vierailija

Itse tykkään Barksin sarjoista, missä Akulla ja Hannulla on sellaiset hauskat pitkät kaulat. Tämä tosin johtaa siihen, että kaikkien sarjojen pitäisi olla Barksin piirtämiä :$

Vierailija

*Kultu* kirjoitti:Itse tykkään Barksin sarjoista, missä Akulla ja Hannulla on sellaiset hauskat pitkät kaulat. Tämä tosin johtaa siihen, että kaikkien sarjojen pitäisi olla Barksin piirtämiä :$

Myös May Heymanssin piirtämissä tarinoissa Akulla ja Hannulla on pitkät kaulat.

Ei tarvitse mitään hahmoa muuttaa mun mielestä mutta mielipide kullakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat