Mitä ajattelette kuvista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulle ainakin käyttäjien kuvat keskusteluissa luovat jonkin laisen ennakkokäsityksen viestin kirjoittajasta. Mitä teille tulee mieleen kuvien perusteella muista kirjoittajista? Minkä laiseksi henkilöksi kuvittelette minut?

Sivut

Kommentit (21)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

AinoKoskimies kirjoitti:Minulle ainakin käyttäjien kuvat keskusteluissa luovat jonkin laisen ennakkokäsityksen viestin kirjoittajasta. Mitä teille tulee mieleen kuvien perusteella muista kirjoittajista? Minkä laiseksi henkilöksi kuvittelette minut?

Kuvasta päätellen tykkäät Milla Magiasta ja oot aika rauhallinen...

Vierailija

Kuvat ovat kivoja, mutta niitä saisi olla enemmän. Ne ovat mielestäni hieman liian tavallisia, itse haluaisin kuvan joka muistuttaa minua mutta kuitenkin errottuu muista. Kyllähän ne luovat kuitenkin ensivaikutelman kirjoittajasta, ja mitä enemmän lukee kirjoittajan viestejä, sitä vahvemmaksi jokin tietty käsitys henkilön luonteesta vahvistuu.

Vierailija

Kun tulee uusi kuva ja nimi vastaan luokittelen ne aina kuvan perusteella. Ainakin mun kuvassa on vähän mun luonnetta ja siinä on mun lempihahmo.

Vierailija

Katson yleensä ensin kuvan ja sitten vasta tekstin. Kuva on kätevä tapa saada itsestään hyvän/huonon ensivaikutelman.

Vierailija

M.Malfoy kirjoitti:Mä jotenkin luokitteles meitä näiden kuvien perustalta, mutta tyhmältähän se kuulostaa...

Korjaus: luokittelen

Vierailija

Mulle, se kuva tuo aina mieleen millä ilmeellä hän sanoisi sen kirjoittamansa lauseen...jos tässä lauseessa, minun kuvaa katsoo, niin on mullakin ilme!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä mäkin ajattelen jotain krjoittajasta kuvan perusteella. Joistain tulee enemmän mielikuvia, joistakin vähemmän. Toivottavasti omastani tulee muille mieleen samanlaista kuin itselleni tulee : ) Yritin ainakin etsiä mahd. oman näköiseni avan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat