sudenpentuarvonimet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä teidän sudenpentuarvonimenne on? Mulla on: Trendikkäästi ovela ulosottomies ja haikurunoilija, onnellinen namupala sekä epäitsekäs nakkikioskinmyyjä

Sivut

Kommentit (21)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Tuo generaattori ei numeroita hyväksy ja nimeni olisi liian pitkä kirjoitettuna muodossa "Rosafo(u)rtehwin", joten yksinkertaistin nickini muotoon "Rosatehwin".

Here it comes: Reilusti Oikeudenmukainen ja Sivistyneesti Aamu-uninen Takinkääntäjä, Eittämättä Hienotunteinen sekä Walesamaisen Ikimuistoinen Nörtti

Pitää melkein jo paikkaansa, ainakin aamu-unisuus, nörttiys ja oikeudenmukaisuus xD

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ankkaprofiilinimeni sudenpentuarvonimi: Taivaallisen Aktiivinen ja Pirullisen Sentrifigurinen Aavikkosukeltaja.

Oikean nimeni sudenpentuarvonimeni: Tavallaan Avaramielinen ja Poikkeuksellisen Isopäinen Omenanpoimija (Eli Tapio)

Minusta tuo minun oikean nimeni sudenpentuarvonimi kuvaa minua enemmän, vaikka kumpikaan ei muistuta minua. :D

Vierailija

Miten sen saa???????????????? Mä en tyiiiäää. Nyyyh. nyyyyh, nyyyyyhhhhhhhhhhh

NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHH NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija

mulla on: Noitteettoman Avaramielinen Rauhanhäiritsijä ja Atleetti

M.A.R.A

mut en oo kyl kattonu mitä ankka313: sta tulee...

miksköhän muute joillain näkyy se ankkaprofiilis ja joillain ei ???

ite en saa sitä näkymään...

Vierailija

hugala kirjoitti:Miten sen saa???????????????? Mä en tyiiiäää. Nyyyh. nyyyyh, nyyyyyhhhhhhhhhhh<br />

NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHH NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

nositenyyyyyyyyyyyhhhhhhhhhhhhhh

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat