Taikaviitta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko ärsyttävää kun Taikaviitalla on erilainen muoto erilaisilla piirtäjillä, huonommat tarinat tai eriaseet? Mus ainakin on.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kaikilla on se oma persoonallinen tyyli, eikä kaikki sitä paisti piirrä/käsikirjoita nimenomaan Taikaviitta-tarinoita. Toki, minuakin pännii se, että sitten jollakin piirtäjällä tyyli tai käsikirjoitus puhumattakaan aseista/välineistä, niin ne ovat sitten jo niin poikkeavia. Se ei ole enää hauskaa.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

tom<3 kirjoitti:Mun mielestä on kiva ku on erilaisia tyylejä ois muute aika tylsää jos ois aina prikullee samallainen Taikaviitta,samalaiset aseet, samanlaiset viholliset ja samanlaiset seikkailut. Vai mitä?

Joo, oon samaa mieltä.

Mä kin oon samaa mieltä

Vierailija

Kuten jotkut jo mainitsivat, jokaisella piirtäjällä on oman tyylinsä. Mielestäni on ihan mukavaa, että Taikaviitalla on erilaisia varusteita tms.

Vierailija

adz kirjoitti:Sille ei voi mitään kuten djlordi sanoi kaikilla piirtäjillä on oma tyylinsä, ja siihen ei voi vaikuttaa, ikävä jos ärsyttää.

Niin. Kaikilla on oma tyyli.

Vierailija

Sille ei voi mitään kuten djlordi sanoi kaikilla piirtäjillä on oma tyylinsä, ja siihen ei voi vaikuttaa, ikävä jos ärsyttää.

Vierailija

Mun mielestä on kiva ku on erilaisia tyylejä ois muute aika tylsää jos ois aina prikullee samallainen Taikaviitta,samalaiset aseet, samanlaiset viholliset ja samanlaiset seikkailut. Vai mitä?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tom<3 kirjoitti:Mun mielestä on kiva ku on erilaisia tyylejä ois muute aika tylsää jos ois aina prikullee samallainen Taikaviitta,samalaiset aseet, samanlaiset viholliset ja samanlaiset seikkailut. Vai mitä?

Joo, oon samaa mieltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat