Sammakkoprinsessa - Disney palaa perinteiseen piirrosanimaatioon!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Totta se on. Ensi vuonna Disneyn 48. klassikon olisi määrä saada ensi-iltansa 18. joulukuuta. Sammakkoprinsessa (The Princess and the Frog) olisi ensimmäinen perinteinen 2-D -piirrosanimaatio sitten vuoden 2004 Lehmäjengin.

Tänne voitte kokoontua vaihtamaan mielipiteitä ja ennakko-odotuksia filmistä. Pystyisikö Sammakoprinsessa pelastamaan perinteisen piirrosanimaation?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Jee, itse pidän paljon enemmän Disneyn piirosanimaatioista. Odotan jo innolla. Mutta en väitä ettei nuo Disney Pixarin elokuvat olisi huonoja, mutta Disneyn nykyiset omat 3D animaatiot ovat yleensä surkeita. Ja on ihanaa, kun seuraava täysin piiretty Disneyn leffa on vielä prinsessa leffa. (Rakastan niitä ja niitä on esim. Tuhkimo ja Kaunotar ja Hirviö)

Vierailija

Loistava uutinen.. :D mä pidänkin enemmän tästä perinteisestä piirrostyylistä kuin tietokoneella tehdystä..

Vierailija

Hyvä että saadaan taas nähdä aitoa Disney-laatua ja piirtäjien omaa kädenjälkeä eikä kankean yksinkertaisia ja tylsiä tietokonehahmoja.

Vierailija

100% tietsikalla tehdyt on mun mielestä aika huonoja...mäki osaisin tehä tietsikalla samanlaisen...HYVÄ 2D PIIRRETYT!

Vierailija

Hienoa, että vihdoinkin tulee uusia piirrosanimaatioita. Nuo tietokoneväsäykset alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää. Mielestäni Disneyn elokuvista puuttuu nykyään "se jokin taianomainen", mitä on esim. Aladdinissa, Pienessä merenneidossa yms. Toivottavasti se taika palaisi Sammakkoprinsessan myötä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat