Akun työ!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!Mikä työ sopisi parhaiten Aku Ankalle??? (Toivottavasti tällästä keskusteluu ei viel oo.....) ?? :) ;) Mun mielestä sille sopis parhaiten Taksikuskin työ... :D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

mun mielestä sille sopis parhaiten ehkäpä tuo patjojej koe nukkuja mut älkää päästäkö sitä retkioppaaks . kuten tiedätte se ei ole akun parhaita puolia vai mitä??

Vierailija

mun mielestä sille sopis parhaiten ehkäpä tuo patjojen koe nukkuja mut älkää päästäkö sitä retkioppaaks . kuten tiedätte se ei ole akun parhaita puolia vai mitä??

Vierailija

tom<3 kirjoitti:mun mielestä sille sopis parhaiten ehkäpä tuo patjojej koe nukkuja mut älkää päästäkö sitä retkioppaaks . kuten tiedätte se ei ole akun parhaita puolia vai mitä??

mä oon aivan samaa mieltä:$:£

Vierailija

Aku sopisi vaikka mihin työhön, mutta sen huono onni pilaa kaiken niissä sarjoissa. Minusta Aku voisi olla sarjistähti :) se työ sopii hänelle. Olis kyllä kiva jos joku piirtäisi (onkohan jo piirtänyt) sarjan, jossa Aku olisi jonkun taiteilijan mallina.

Vierailija

tompaa kirjoitti:Jonkun lainen työ missä saisi nukkua paljon ja syödä ja Akulla ei saisi olla kovin pitkiä työvuoroja

Eikä aikaisia herätyksiä.;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat