Carl Barksin kootut -sarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo, eli tilaako kukaan tota sarjaa..? Mä tilaan, aika kallis oli (2000 euroa), mutta äiti ja isi makso.

"Sanoma Magazines Finland ilmoitti vuoden 2006 alussa julkaisevansa Carl Barksin kootut -sarjan, johon on koottu koko Barksin tuotanto. Samanlainen kokoelma on julkaistu myös muissa Pohjoismaissa, Saksassa ja Yhdysvalloissa jo aikaisemmin. Suomessa julkaistava kokoelma tulee olemaan laajempi kuin ainutkaan näistä aikaisemmista luvassa on 30 osaa ja lähes 8 000 sivua artikkeleita, sarjakuvia ja piirroksia.18 Carl Barksin kootut on varta vasten keräilijöille tehty, täysin uudelleenväritetty kirjasarja. Tähän mennessä on ilmestynyt kirjasarjan neljä ensimmäistä kolmen kirjan erää."
Wikipedia 26.4.08 klo 8.22

Kommentit (6)

Vierailija

Epäreiluu ku toisille "äiti ja isi maksaa" toisille ei... :@ Mut minkäs sille mahtaa,mulla on kyseisestä sarjasta kirjat 2 ja 12..Toivotaan että loputkin joku pösilö laittaa halvalla kirpparille myyntiin :D

Vierailija

Botti kirjoitti:Joo, eli tilaako kukaan tota sarjaa..? Mä tilaan, aika kallis oli (2000 euroa), mutta äiti ja isi makso.

"Sanoma Magazines Finland ilmoitti vuoden 2006 alussa julkaisevansa Carl Barksin kootut -sarjan, johon on koottu koko Barksin tuotanto. Samanlainen kokoelma on julkaistu myös muissa Pohjoismaissa, Saksassa ja Yhdysvalloissa jo aikaisemmin. Suomessa julkaistava kokoelma tulee olemaan laajempi kuin ainutkaan näistä aikaisemmista luvassa on 30 osaa ja lähes 8 000 sivua artikkeleita, sarjakuvia ja piirroksia.http://sd-www5.sanoma.fi:9020/sanoma-forums-smf/">18 Carl Barksin kootut on varta vasten keräilijöille tehty, täysin uudelleenväritetty kirjasarja. Tähän mennessä on ilmestynyt kirjasarjan neljä ensimmäistä kolmen kirjan erää."

Wikipedia 26.4.08 klo 8.22

Oisin halunnut sellaisen, mutta se on meille liian kallis!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat