Koodinmurto - 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

11.5. 2011, klo 15.00 alkaakin sitten uusi koodinmurto! Aiottekos osallistua, sillä luvassahan on luultavasti mitali niille, jotka tämän ratkaisevat : )

Linkki, jossa voit lukea aiheesta hieman tarkemmin: http://koodinmurto.akuankka.fi/ - Nyt voivat sitten nekin osallistua, ketkä eivät viime vuonna ehtineet!

"Keskiviikkona 11.5 2011 alkaaa odotettu Koodinmurto seikkailu II, jossa sinä olet pääosa. Ole valmiina, kotvan kuluttua salapoliisitaitosi joutuvat todelliselle koetukselle"!

Juu ihan kivalta kuulostaa : )

Tähän topiciin, ihan kaikki mitä Koodinmurtoon ikinä liittyykään. Kun nyt on yksi topic, ei tarvitse alkaa tekemään monia topiceja, jotka takaavat saman asian - Aivan niinkuin viime vuonna kävi. Tänne siis mm. Mielipiteitä Koodinmurrosta, ja kaikkea muuta siihen liittyvää : ).

~Hissu - Jatkaa kohta viestiä : )

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Suoraan sanottuna aika turha veto ylläpidolta ottaa koodinmurto uudestaan. Noh, en viime vuonna päässyt sitä kokemaan, joten varmaankin tulee olemaan hauska lisä tähän hieman tylsistyttävään AA:n arkeen. Kuitenkin olen edelleen sitä mieltä, että koodinmurron tilalla olisi voinut olla joku muu teema, jota ennen ei ole tehty.

Odottelen kuitenkin innolla sitä 11.5., jolloin koodinmusto alkaa, toivottavasti olen silloin kotona ja pääsen kokemaan sen.

>XRoke>

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Koodinmurto - 2

xx-roope-kerälijä - 03.05.11 07:23 (ID 745466) Suoraan sanottuna aika turha veto ylläpidolta ottaa koodinmurto uudestaan. Noh, en viime vuonna päässyt sitä kokemaan, joten varmaankin tulee olemaan hauska lisä tähän hieman tylsistyttävään AA:n arkeen. Kuitenkin olen edelleen sitä mieltä, että koodinmurron tilalla olisi voinut olla joku muu teema, jota ennen ei ole tehty. Odottelen kuitenkin innolla sitä 11.5., jolloin koodinmusto alkaa, toivottavasti olen silloin kotona ja pääsen kokemaan sen. >XRoke>

Aika lailla samaa mieltä.

Mutta en voinut kokea sitä koska tein tämän edellisen koodimurron vanhalla tyypillä, mutta siksi minulla on tämä ´´JeFe1552´´ koska en muista vanhan tyypin salasanaa. on se harmi!

No kuitenkin:

~JeFe kohti kesää

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
JeFe 1552: Mutta en voinut kokea sitä koska tein tämän edellisen koodimurron vanhalla tyypillä, mutta siksi minulla on tämä ´´JeFe1552´´ koska en muista vanhan tyypin salasanaa. on se harmi!

Jos olet ainoastaan unohtanut vanhan käyttäjäsi salasanan, mutta muistat kuitenkin sen profiilin sähköpostin ei sinun tarvitse tehdä uutta tunnusta vaan sinun täytyy pyytää uutta salasanaa vanhan tilalle. Tämä onnistuu täältä: http://www.akuankka.fi/salasana

Koodinmurtoon olen jälleen osallistumassa kuten olen osallistunut kaikkiin tämän sivun tapahtumiin eli kultaryntäykseen, missä Aku luuraaseen ja viime vuotiseen koodinmurtoon. Hyvä juttu tämän tulo taas on, porukka tulee ainakin sivuille varmaankin lisää, mikä taas tietää varmaan modeille hieman lisää hommia. : D

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Jeeeeeeeee, ihanaa! :)

En viime vuonna päässyt sitä kokemaan ja nyt odotan todella innolla :D

IL2- Iduliduilemassa 4ever ;)

Vierailija

Viime Koodinmurto ja myös Kultaryntäys meni sivun suuhun, kun en Kultaryntäyksestä tiennyt mitään, enkä edes muistanut, että rekkasin tuonne silloin : D Ja Koodinmurto jäi viime vuonna käymättä, sillä en tuolloinkaan ollut täällä aktiivinen.

Ja koodinmurron aikana varmasti moni uusi käyttäjäkin tulee tänne Akkarin kautta, toivotaan mukavia käyttäjiä tänne pelailemaan : D

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: Koodinmurto - 2

hiirikebab - 03.05.11 09:05 (ID 745511) Olisivat keksineet jotain uutta... Mutta jee, saadanpahan tästäkin sudenpentumitalit.

Mutta jos uudet tulokkaat eivät vielä kokeilleet niin niiden mielestä se on kivaa. Ps. Kiitos Hessu Hissu että kerroit että tuli uusi koodinmurto.

T:Nupu Ankka

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Kivaa, jos on tulossa uusi Koodinmurto, vaikka kyllähän se aika tylsää onkin, kun kierrätetäään samoja ideoita. Olisi siis ylläpito voinut keksiä jotain uuttakin, mutta veikkaan, että tämä seikkailu tulee kuitenkin olemaan erilainen, kuin se ensimmäinen.

Minäkin osallistuin siihen ensimmäiseen Koodinmurtoon, mutta en muistanut/jaksanut mennä sitä loppuun asti, vaan lopetin sen kai toisen tehtävän jälkeen ja siispä minulla ei sitä mitalia ole, kun en ole sitä aivan loppuun asti suorittanut.

~JKP

Vierailija

Hyvä on!!Mukavaahan se oli viime vuonna ja mitali tuli plakkariin.

Toivottavasti kysymykset eivät toista itseään,koska jos niin on en aio ehkä jatkaa sen pelaamista ensimmäisen tehtävän jälkeen.

-T£-

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat