Syntymäpäivä onnittelut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siel omis käyttäjätiedois on ruutu jossa lukee että: Minulle saa lähettää sähköisen syntymäpäiväonnitelun tai jotein sen tapast. Nii tarkottaks se sitä et täält nettisivult tulee joku onnittelu vai et joku muu saa lähettää semmosien koska mulla se oli ruksattu ja ei sielt tullu mitää vaiks mun synttäreist on jo aika kauan.

Kommentit (9)

Vierailija

Kai se on et nettisivu lähettää, ainakin tietääkseni. En ole kyllä varma kun silloin kun olen täyttänyt vuosia en ollut vielä rekisteröitynyt.

Vierailija

Néve kirjoitti:Kai se on et nettisivu lähettää, ainakin tietääkseni. En ole kyllä varma kun silloin kun olen täyttänyt vuosia en ollut vielä rekisteröitynyt.

Niin minunkin

Vierailija

Minun mielestäni saat sellasien synttäri ilmoitukseen varmaan vaikka et "Hyvää syntymäpäivää" tai jotain sinne päi.

Vierailija

-mirre- kirjoitti:Siel omis käyttäjätiedois on ruutu jossa lukee että: Minulle saa lähettää sähköisen syntymäpäiväonnitelun tai jotein sen tapast. Nii tarkottaks se sitä et täält nettisivult tulee joku onnittelu vai et joku muu saa lähettää semmosien koska mulla se oli ruksattu ja ei sielt tullu mitää vaiks mun synttäreist on jo aika kauan.

Akkarin netti vääristää nimimerkkejä. Olin 2 päivää sitten 9 vuotias, Tänään 18 vuotta vanha. OIKEASTI OLE 12 VUOTTA VANHA! Netti oli vääristänyt minut sitä ennenen 1078 vuotta vanhaksi, mutta sähköposti ei tukkitunut synttärionniteluista.:o:):D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat