Parannuksia/lisäyksiä Aku Ankan netti-sivuille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse haluaisin että vanhat/turhat keskustelut poistettaisiin. Haluaisin myös että Ankka-profiiliin voisi lähettää piirroksia Ankoista. Ja joitain uusia pelejä. Anteeksi jos tämmöinen keskustelu on jo!

PS. Älkää haukkuko! Pyydän.

Kommentit (8)

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Itse haluaisin että vanhat/turhat keskustelut poistettaisiin. Haluaisin myös että Ankka-profiiliin voisi lähettää piirroksia Ankoista. Ja joitain uusia pelejä. Anteeksi jos tämmöinen keskustelu on jo!<br />

<p />

aku ankassa sanottiin

ettätänne tulee taikaviitta pelejä mutta ei ollut

Vierailija

Tämä on aika pieni lisäys, mutta kun on päivän kysymys, siihen voisi laittaa, että kuinka monta on vastannut.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mirkku kirjoitti:Tämä on aika pieni lisäys, mutta kun on päivän kysymys, siihen voisi laittaa, että kuinka monta on vastannut.

Ja kilpailuihinkin voisi tulla kuinka moni on osallistunut niihin.

Vierailija

Joku mukava uusi peli voisi tulla, jossa olisi mahdllisuus saada sudenpentumitalli. Vähän vanhoja keskusteluja poistettaisi.Myös Tomituksen profiili voisi enemmän kirjotella näihin keskusteluihin.

Ei sen kummempaa tällää hetkellä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

antti-99 kirjoitti:

ipu99 kirjoitti:Itse haluaisin että vanhat/turhat keskustelut poistettaisiin. Haluaisin myös että Ankka-profiiliin voisi lähettää piirroksia Ankoista. Ja joitain uusia pelejä. Anteeksi jos tämmöinen keskustelu on jo!&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

aku ankassa sanottiin <br />

ettätänne tulee taikaviitta pelejä mutta ei ollut

On taikaviitta peli, sinne pääsee klikkaamalla etusivulta sitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat