Paraneeko teillä peleissä Hessua paremmaksi????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla ei ainakaan 5lk Hessun veroinen hemmo mitalia paemmaksi muutu, vaikka olen saanut kuolemmattomissa kuplissakin vaikealla 20 sek ja rapinat. :( :( :( Kertokaa muuttuuko teillä paremmaksi.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Melkein kaikkilla tässä keskustelussa olevilla on vähintään yksi pelimitali yli hessu tason!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Mullakaa ei tuu paremmax kuin "Olet Hessun veroinen veikko". Sitä mäki oon ihmetelly, samoin sitä ku ei oo ENÄÄ sitä haastava- tasoo.

:( :(

Vierailija

Sama juttu. Saan Ankallisvisan 10sek vaikeella ja karhukoplan puhalluksen 11 tasolle ja silti oon hessun veroinen veikko

Vierailija

Sebu kirjoitti:Sama juttu. Saan Ankallisvisan 10sek vaikeella ja karhukoplan puhalluksen 11 tasolle ja silti oon hessun veroinen veikko

niin oon mäki

Vierailija

Se on aika ärsyttävää ku esim. ankallisvisas ne kuvat ei tuu esiin. Sit ku siel lukee se oma paras aika, nii mä oon saanu paljo paremman ajan nyt ku sillon ekal kerral ku pelasin, eli sen ajan minkä se on sinne tallentanu. Mut kai ne korjaa sen vian "pian" nii et ne mitalit muuttuu paremmiks. (Toivottavasti)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat