eka taskari ja lehti :D

onko kellään ihan ekaa suomenkielistä aku ankka-lehteä ja/tai ekaa taskaria. (ei uusintapainoksina)

Kommentit (15)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:No ei oo sitä ekaa lehteä..Mut eka taskari löytyy 1.painoksena,ja niinku adz sanoi,taskari ei oo harvinainen kuin lehti...Eka lehti on 20 vuotta vanhempi kuin eka taskari!!Ja jos joku väittää et sillä on eka lehti,niin se on tod.näk. näköispainos vuodelta 1981...

Voihan jollaki olla. Esim. jos se on vanhempien vanha. Mulla on vaan 2001 vuden painos.

Vierailija

kkrr- kirjoitti:onko kellään ihan ekaa suomenkielistä aku ankka-lehteä ja/tai ekaa taskaria. (ei uusintapainoksina)

Mun isällä on ekan taskarin eka painos.

Vierailija

kkrr- kirjoitti:onko kellään ihan ekaa suomenkielistä aku ankka-lehteä ja/tai ekaa taskaria. (ei uusintapainoksina)

Ensinnäkin on todella harvinaista että jollakin on kotona eka Aku Ankka!

Siis se aito. Taskis ei ole niin harvinainen.

Vierailija

No ei oo sitä ekaa lehteä..Mut eka taskari löytyy 1.painoksena,ja niinku adz sanoi,taskari ei oo harvinainen kuin lehti...Eka lehti on 20 vuotta vanhempi kuin eka taskari!!Ja jos joku väittää et sillä on eka lehti,niin se on tod.näk. näköispainos vuodelta 1981...

Vierailija

Multa löytyy 1. Taskari, ensipainoksena. 1. Akkaria en ole aitona löytänyt, vaikka olen sitä kuinka metsästänyt.

-MikkiMies-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat