Peli ennätykset eivät tallennu!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo kaiken!!

Minulla peli enkat eivät tallennu sain yhdessäkin pelissä kaksi kertaa edellistä paremman, mutta uusi tulos ei näy. Myöskään en muutu hessua paremmaksi, vaikka olen saanut hessu-tasoa paremman. käykö näinkin teillä??? Kertokaa. Antakaa neuvoja jos osaatte.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

ax kirjoitti:ETTEKS TE TIIÄ <br />

SILLON NE TALLENTUU KUN OLET KIRJAUTUNUT!!!!<br />

NE EIVÄT TALLENNU KOSKA ET OLE KIRJAUTUNUT!!!

kuka nyt niin tyhmä olis ettei kirjautuis kun haluis päästä Rankki listoille?!?!?!!? :s:s:s

Vierailija

mä oon pelannu kuolemmattomat kuplat pelii sain vaikeel tasoll 10s ja sit enkois olli ett jollain olli vaikeell 11s mutt sillti en päässy ees listoille enkä käyttäny kertaakan hyppä yli, anna vihje tai posta kaksi apu keinoja. Sitt peliss tunnista piirtäja ja hessun super-kuvapähkinä nii siin on vaa yks kettä on pääsy listtoille ja sitt sinne ei pääse kettään muita. Mulla (en tiä lähteeks muilla) lähtee osa tasoissta pois kanss. Sit jollain pelajill on niinku 4sekuntii josain peleis ja osall on 1s vaikk ku mä pelasin niin peli kellossa luki 00 nii sillti se lasketaan yhekssekaks, en tiä miks jos muill se ei oo yhtää sekka.

Vierailija

sitt osisst pelleist ni mull ei oo ees arrvoo Hessun verooinen veikko. Esim. kuolemmattomat kuplat pelis vaikk mull oli vaikkell tasoll 10s.S

Vierailija

lategsi kirjoitti:Otsikko kertoo kaiken!!<br />

Minulla peli enkat eivät tallennu sain yhdessäkin pelissä kaksi kertaa edellistä paremman, mutta uusi tulos ei näy. Myöskään en muutu hessua paremmaksi, vaikka olen saanut hessu-tasoa paremman. käykö näinkin teillä??? Kertokaa. Antakaa neuvoja jos osaatte.

mäkin sain paremman kuin edellisen mut ei tallennu!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lohis kirjoitti:

lategsi kirjoitti:Otsikko kertoo kaiken!!&lt;br /&gt;<br />

mäkin sain paremman kuin edellisen mut ei tallennu!

Niin just! Ei oo kovin kiva!

Vierailija

Heh :D en tiiä minne oisin tästä kirjottanu. Mut kirjotetaan nyt tänne. Tää on siis teille muille opiks. Aattelinpa olla fiksu ja huijata vähän akudossa. Se kellohan ei mee päälle muuta kun vasta sitte kun rupee jotain päätä siirtelee. Eli aattelin, et jos pistäsin koko jutun paperille, ja ratkaisisin etukäteen pääsisin varmasti ekaks :D Teimpäs sit näin ja selvitin sudokun. Aluks näytti ihan hyvältä, kun olin saanu täytettyä ruudut tuli viesti "Onneksi olkoon" ja ykkös mitali, mut kun laitoin "poistu" tuli jotain, et tietoja ei voida tallentaan pitkän toimettomana olon takia :D vähän tunsin itteni siinä vaiheessa tyhmäks :D kyl mä oikeestaan jotenkin tajusin et ei se tuu onnistumaan, mut tulipahan sekin nyt testattua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat