Pelit

Liittynyt24.6.2008

Täällä voi keskustella kaikista pelikoneista,konsolipeleistä,nettipeleistä,lautapeleistä,korttipeleistä,kaikista varusteista ja mistä vaan peleihin liittyvästä.

Sivut

Kommentit (5003)

Vierailija
Viesti

Ihan niin kuin Vaa_rikin sanoi, että kyllä se DSi kävisi meikäläisellekin, kun vaan saisi ne rahatki jostai...

Vierailija
Viesti

Kysysisin, että onko jollakulla tuo uusin star wars the force unleashed, sillä olen harkinnut sen ostamista. Jos jollakulla on se, kertokoon mielipiteensä tästä.

Vierailija
Viesti

NDS:än kaikki sukupolvet ovat parhaita! Minulla on itse NDS ei NDS Lite tai NDSi. Pelejä en ala listaan kun on niitä jo NDS:äl yli 25. :D:D:D:D

t.FoSc

Vierailija
Viesti

PC pelit on poikaa, kuten Half-Life, Counter-Strike, Portal ja ynnämuut tämmöiset. Tuskin olette kuullutkaan noista. Ehkä.

Vaa_ri
Liittynyt7.4.2009
Viesti

Selevä, mitäs mieltä olette Nintendon E3-tarjonnasta? Super Mario Galaxy 2, New Super Mario Bros. Wii, Metroid: Other M (kehittäjänä Team Ninja! Mitähän siitäkin tulee :P). Uusi Zeldakin olisi tulossa.

Vierailija
Viesti

veppa kirjoitti:PC pelit on poikaa, kuten Half-Life, Counter-Strike, Portal ja ynnämuut tämmöiset. Tuskin olette kuullutkaan noista. Ehkä.

Kyllä olen ainakin minä kuullut. Pelaan itsekkin CS:S:ää ja HL2 Deathmatchiä myöskin välillä tulee pelattua Day Of Defeatia.

t.FoSc

Vaa_ri
Liittynyt7.4.2009
Viesti

Lainaus:
arska8 kirjoitti:Onko teistä NDSi hyvä itelläni on se ja mario kart ds + new super mario bros.

Molemmat pelit löytyy sekä alkuperäinen DS ja DS Litekin. DSi himottaisi mutta ei ole rahaa. : ( Pelaamista harrastan ja laitteita löytyy Nintendolta N64, GameCube, Wii sekä nuo "hand heldit". Muita meitin perheen koneita ovat PikkuPalikan Game Boy Color, Game Boy Advance sekä Pap_pan GBC. PC löytyy tietty ja XBox 360 oli pari vuotta sitten.

Vierailija
Viesti

Vaa_ri SIIS VÄHÄN PALJON! Mulla on siks vaan 2 pelii siihen koska se on aika uus

Muita koneita: PC (Totta kai) Ja rikkinäinen PS2. Tiesikkö muuten että Game Boy on nintendon kehittämä =) Vähän korjausta tohon sun viestiin.

Harrastan pelaamista niinkuin sinäkin. Käykää muuten mun Cheat koodeja nds peleihin palstalla =)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat