kirjat ja lehet ja parhaat pelitulokset -:- :D

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuink paljo taskareit sul on? ja kunka paljo on lehtii???

mul muute on taskareit jotain 50 ja kellaris lisää lehtii on jotai 201

-:-

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei millään pahalla jooseppi98, mutta kaikkiin kysymyksisi on jo olemassa keskustelu ja kuten djlordi jo totesi tämä ei kai liity animaatioihin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankka313 kirjoitti:Kummallinen aihe,ja kummallisessa paikassa...mulla on kuitenkin 340 taskaria ja yli 2000 lehteä...

Kellään muulla ei oo varmaan noin paljon...Eli kaikki taskarit. Ja melkein kaikki lehdet kai.

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Kummallinen aihe,ja kummallisessa paikassa...mulla on kuitenkin 340 taskaria ja yli 2000 lehteä...

Samaa mieltä ja mulla on yli 200 taskarii ja lehtiikin on kertynyt aikas paljon. Niin paljon etten viitsi edes laskea

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Kellään muulla ei oo varmaan noin paljon...Eli kaikki taskarit. Ja melkein kaikki lehdet kai.

Joku myyki huuto.netissä Taskareita 1-338 ensipainoksina...

Vierailija

HawHaw kirjoitti:Mulla on n. 200 taskaria ja ainakin 1000000000000000 lehtee :D

Aika hurja määrä lehtii, etenkin ku niit ei oo ilmestyny Suomes viel ees kolmeetuhatta

Vierailija

Mä oon aikoi sitte alottanu iha samalaise keskustelu, jote kato sielt. Tää ei kai liity mitenkää animaatioihi? :@ :s :-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat