Miksi etusivulla lukee: Kirjasto auki?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No ainakaan mä en pääse kirjastoon, en tiedä miksi...siinä lukee edelleen vain "Laita ankka asialle, ja mene itse perässä" niin mikähän siinä on, itse en tiedä...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Itse pääsen, kun painan vain tuota Kirjasto-linkkiä. Eli jos siitä ei pääse, niin en valitettavasti osaa auttaa.

Vierailija

Etusivulla lukee kyllä että "kipaise kauppaan" (vai miten se nyt menikään), mutta kyllä mä ainakin silti pääsen siitä painamalla kauppaan.

Vierailija

ankka30 kirjoitti:Kyllä se kirjasto on auki. Paina tuota ylälaidassa olevaa kirjasto-nappulaa niin kirjasto aukeaa.

Ei aukea, katti 97 puhuu totta. Onhan se voinut aueta, mutta siellä ei ole mitään.

Vierailija

katti97 kirjoitti:No ainakaan mä en pääse kirjastoon, en tiedä miksi...siinä lukee edelleen vain "Laita ankka asialle, ja mene itse perässä" niin mikähän siinä on, itse en tiedä...

Niin, en pääse edes ylhäällä olevan "kirjasto" linkin kautta sinne kirjastoon, siihen tulee edelleenkin sama teksti: "Laita ankka asialle, ja mene itse perässä" eli en pääse etusivun linkin kautta enkä siitä missä lukee "kirjasto"

Vierailija

ankka30 kirjoitti:Etusivulla lukee kyllä että "kipaise kauppaan" (vai miten se nyt menikään), mutta kyllä mä ainakin silti pääsen siitä painamalla kauppaan.

Minä pääsen siitä etusivun ilmoituksestakin kirjastoon, ja se on auki.

Vierailija

Kirjasto aukesi äsken mulle, mutta kun klikkasin Iines- kohtaa tuli tämänlainen teksti(osa siitä): Voi itku! Aku Ankan sivu ovat taas ihan maassa, koska kuormitussätvätin kärähti...

Ja sen jälkeen yritin kaikkia muita niitä kohtia esim. Aku Ankka...

Mutta kaikki johtivat samaan" Voi itku!..."hommaan

Ja sen jälkeen en enää ole päässyt kirjastoon, on aina tullut tuttu teksti, "Laita ankka asialle..."

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat