(81ced8f2-9dd1-44e2-9348-a5eddeb9c06e) - 81ced8f2-9dd1-44e2-9348-a5eddeb9c06e

Vierailija

Pidin siitä tarinasta:Ankka joka ei osannut sanoa ei. Se oli tosi hyvä.Todella hyvä oli kuitenkin tarina:Taikaviitta vs.Kauhukaksoset.Tim ja Tom oli hyviä tähän asti lemppareitani.Sitten se "aikainen lintu lieron nappaa" tarina oli kiva eikä ne Al Taliaferronkaan tekemät yhden sivun tarinat olleet huonoja. Ainakin tarina:"Nopeat syövät hitaat eivät" Ei ollut huono.Hyvää vappua!!!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Noh, jos aloitetaan Ankka joka ei osannut sanoa ei, tarinasta. Rodriquesin piirrokset olivat kyllä todella hyvät, mutta itse tarina oli harmittavan tavallinen, Taikaviitta-saaga parani paljon tässä toisessa osassa, ensimmäinen osa oli todella sekava ja huono. Jopa piirroksetkin Kauhukaksosten tarinassa olivat paremmat kuin itse Cavazzanon Hak Kermak -jutussa, jota häiritsi hirveä sekavuus, niin tarinoissa, kuin kuvissakin. Heymansin piirtämä tarina oli sellainen tavallinen, mutta itse en näitä niin usein julkaisisi (mitä minä olen jotain vinkkejä antamaan ;), mutta ei nyt mitään erityistä moitittavaa sittäkään. Toki yksisivuiset ovat hauskoja, mutta paljon enemmän iloa löytyy artikkelista. Takasivulle yksisivuisia voi toki laittaa, mutta ensimmäinen sivu kaipaa minusta jotakin muutakin. Tässäpä tämä lehti.

Vierailija

This thread contains comments for topic "81ced8f2-9dd1-44e2-9348-a5eddeb9c06e" (id=81ced8f2-9dd1-44e2-9348-a5eddeb9c06e) which can be found in the [XXXX] portal.

Vierailija

Ensimmäinen tarina oli ainakin kelvollinen. Heymansin tarinassa oli huvittavia oivalluksia. Jostain kumman syystä Taikaviitta-tarina oli lehden huonoin. Taikis ei ole tähän asti vielä voittanut supervihollisia reilusti. Ja kaksoset voitettiin liiankin ennalta-arvattavalla tavalla.

Vierailija

"Ankka joka ei osannut sanoa ei" oli tosi mahtava samoin kuin tämä toinen osa Taikaviitasta! Aikaisesta linnusta en oikein pitänyt, mutta tämän viikon lehti oli muuten aivan mahtava!

Vierailija

Pistäkäähän jatkossakin Al Taliaferroa Akkarin sivuille! :) Manuel Gonzalesinkaan hupailut eivät olisi pahitteeksi.

Vierailija

"Pattitilanne" eli Al Taliaferron yksisivuinen oli mielestäni yksinkertaisuudessaan hauska. Konstailematon ankkahuumori kunniaan!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat