Keskustelut menny ihan tylsiksi :(

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kaikki vaan tekee samoista aiheista juttuja, käyttäkää mielikuvitusta, ja keksikää fiksuja keskusteluja nyt!!!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Nykyään keskustellaan vaan siitä miten saa tekstin värjättyä, alleviivattua tai suurennettua. Mun mielestä tuollaset keskustelut on tylsiä.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Nykyään keskustellaan vaan siitä miten saa tekstin värjättyä, alleviivattua tai suurennettua. Mun mielestä tuollaset keskustelut on tylsiä.

niin on

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Nykyään keskustellaan vaan siitä miten saa tekstin värjättyä, alleviivattua tai suurennettua. Mun mielestä tuollaset keskustelut on tylsiä.

minusta on hyvä että saa tietää minen tekstin värjää jne

Vierailija

No joo ohan ne tylsii ja suurin osa ei edes liity aiheeseen, ja se juttu ettei joku jaksa käydä sivuja läpi (lähes) on mahdotonta koko ajan tulee lisää(turhia ja kivoja)keskusteluita. aika älytöntä. Minun mielestä keskusteluja joita on jo niin niiden ei pitäisi toimia eikä niitä ilmestyisi ollenkaan akkarin sivuille.

Vierailija

Mun keskustelu oli eka tuommonen, et keskustelut on tylsiä keskustelu :) :$ Toimitus sais poistaa toisesta päästä näitä tyhmiä ja käyttämättömiä keskusteluita!! :(

Vierailija

font color="Green" face="Bradley Hand ITC" size="5">No mä en ainakaan tienny aikasemmin et miten tekstiä saa värjättyä, joten ne oli ihan hyödyllisiä keskusteluja. (ainakin mulle... :D)

Vierailija

Otto94 kirjoitti:Alkaa olla jo vaikea keksiä uusia aiheita.

nii mäkään en oo keksiny sitten kulta ryntäyksen:@:@

Vierailija

^Katsu^ kirjoitti:<br/>

font color="Green" face="Bradley Hand ITC" size="5"&gt;No mä en ainakaan tienny aikasemmin et miten tekstiä saa värjättyä, joten ne oli ihan hyödyllisiä keskusteluja. (ainakin mulle... :D)</font>

Huppista meni vähän pieleen.... :D Heh..

Vierailija

samaa mieltä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat