montako peli enkkua oootte tehny???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mää oon tehny aika monta mut ne ei vaan tallennu

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

hannu16 kirjoitti:mää oon tehny aika monta mut ne ei vaan tallennu

samat sanat!oon päässy kuolemattomat kuplat,ankallisvisan,ja tunnista piirtäjä visan läpi 0sekunnissa,mut kone pyöristää 10 sekuntiin,ja ennätykset ei tallennu.Ja myko on aikamoinen mysteeri!

Vierailija

adz kirjoitti:

hannu16 kirjoitti:kuka se myko on??

<br />

Myko on pelaaja, mut sen profiilis ei näy kuin olet hessun veronen Hessun superkuvapähkinässä..outoa!<br />

<br />

Sain Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa paremmat pisteet kuin PesuKarhu..yli 260 000 joka roikkunu alusta asti listalla..Miksi pelit ei tallennu ja miksei siirry listoille,,tätä kysyin toimitukseltakin.

Mitäs toimitus vastasi??Ja etkö päässyt listoille ollenkaan noin huikeilla tuloksilla???

Vierailija

eiks hessun superkuva pähkinässä tai tunnista piirtäjä peleissä pääse ensimmäiseksi kun se myko on siellä?

Vierailija

Ei noita voi tehä, ainakaan Hessun superkuvapähkinässä tai Tunnista piirtäjässä ku niis on se hitsin myko kaikissa

Hessun super-kuvapähkinä:

1..............myko (894)

Tunnista piirtäjä:

1..............myko (387)

Vierailija

hannu16 kirjoitti:kuka se myko on??

Myko on pelaaja, mut sen profiilis ei näy kuin olet hessun veronen Hessun superkuvapähkinässä..outoa!

Sain Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa paremmat pisteet kuin PesuKarhu..yli 260 000 joka roikkunu alusta asti listalla..Miksi pelit ei tallennu ja miksei siirry listoille,,tätä kysyin toimitukseltakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat