Suositut ja turhat!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eikö jossain voisi lukea mikä on suosituin ja mikä turhin keskustelu.Jos vaikka suosituimman keskustelun tekiä saisi jonkun palkinnon (mitallin)suorituksestaan hyvän keskustelun tekijänä. Ja turhiin keskusteluihin kohdalla sinne saisi kirjoittaa että onko se turha jos niitä tulee tarpeeksi koko keskustelu poistuu sivustoilta. kenen mielestä seolisi hyvä pistäkää perusteluita.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Minun mielestä olisi parempi, jos laittaisi yksinkertaisesti jokaiseen viestiin samalla tavalla kuin Ilmoita asiattomasta viestistä ja Vastaa viestiin "Ilmoita turhasta viestistä", sillä joskus toimituksen blogissa luki ettei kannata ilmoittaa turhasta viesistä ilmoittamalla asiattomasta viestistä.

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

idiotguy kirjoitti:

Absoul kirjoitti: Ylläpidolle tulisi hirveä työ laskea posteja jos aiheessa olisi monta tuplapostausta, mutta toisaalta silloin saataisiin turhat viestit pois, mutta silti kannatan vielä, että tälläistä ei tehdä.

Mun mielestä ihan hyvä idea. Keskusteluja voitaisiin tosin arvostella viiden tähden asteikolla, tai tuolla +/- jutulla, miksi ei vaikka peukkutyylillä. Ja ei niitä vastauksia analogisesti tarvitsisi laskea, sen voi toteuttaa ihan tietokoneidenkin avulla.

&lt;p /&gt;<br />

Niin, jos jokaiselle keskustelulle jokainen vaikka voi antaa pisteitä taulukolla 4-10...Se olisi hyvä. :)

Menee jo liian monimutkaiseksi...Ei vielä ainakaan näille sivuille mitään tuollaista sanon minä!

Mitä monimutkaista tässä on siis: Jossain keskustelun ylälaidassa olisi arviointi laatikko jossa olisi kaikki numerot neljästä kymmeneen, jos haluaa, valitsee niistä sen numeron joka kuvastaa sitä keskustelua, se keskustelu mille on eniten annettu parhaita pisteitä on paras, mutta yksi käyttäjä saa arvioida yhtä keskustelua vain kerran.

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Se suosittu keskustelu-juttu olisi aika hankala, koska jos siihen on kirjoitettu monta samaa viestiä, niin tulos ei olisi realistinen.

sekin olisi hyvä jos samoja viestejä kään ei hyväksyttäisi

Vierailija

En tajunnut. Ei niitä "turhia" viestejä niin hirveästi ole ja toimitukselle tulisi hirveä työ...Liian vaikeaa. Ja sitä paitsi nyt nämä sivustot ovat alkaneet mennä kerhojen jälkeen taas parempaan suuntaan, ainakin minun mielestäni:).

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Viestimäärä ei kerro mitään. Vaikka keskustelussa olisi tuhottomasti viestejä, se saattaisi olla silti täysi susi (kuten aika usea topicci täällä onkin).

Keskustelu-arvostelu -tsydeemi ei tulisi millään toimimaan, se lisäisi vain ennestäänkin liian kiivasta kilpailua "siitä näteimmän näköisestä mitalista". Sanon suoran EI.

Mutta, mikä voiskin toimia, on käyttäjien +/- -arvostelu, jos välttämättä jotain kilpailua haluatte tänne lisää.

Tämä systeemi toimii seuraavasti:

- Käyttäjällä on postimääränsä alla viite (esim.) "Karma" ja sen jälkeen joku positiivinen tai negatiivinen numero

- Tämä luku kertoisi heti VIITTEELLISESTI käyttäjän viestienkirjoitustaidosta ja käyttäytymisestä; mitä isompi numero, sitä ansiokkaampi käyttäjä ja päinvastoin

- Käyttäjä näkee muiden profiilin "Karman" ylä- tahi alapuolella linkit "Kehu" tai "Hauku", joita painamalla voidaan antaa positiivista tai negatiivista palautetta (ja ylilyöntien välttämiseksi yhksi henkilä voisi antaa toiselle esim. vain yhden äänen per päivä)

Mikään tällainen järjestelmä ei kuitenkaan voi millään olla edes lähellä ajankohtaista, sillä ylläpidolla ollee kädet täynnä töitä moderointityökalun uudistamisenkin kanssa.

Saahan sitä aina haaveilla, mutta älkää silti yrittäkö vetää sitä kuuta taivaalta.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Se mitaliehdotus olisi hyvä. Ainakin minä ja Lohis saataisiin se mitali. Nimittäin aiheila: "Top 10", ja "Kokous nettisivujen hyväksi"

Hmmmm.

Olen sittenkin ehkä liian itsevarma.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ihan kiva idea. Mutta mielestäni on tärkeämpää saada sivut toimimaan kunnolla( keskusteluhakupalkki erikseen, jotta voisi etsiä nimellä keskusteluja,tiedot ankkaprofiilissa pitäisi saada tallennettua yms.), ennen tämmöisten juttujen rakentelun aloittamista.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Niin ja olis semmonen, että vois kaikilla käyttäjille antaa + tai - viestistä.

Tuo olisi varmasti jo helpompi rakentaa, kuin tämä äänestys juttu. Ja hyvä idea tosiaan!

Vierailija

Ei. Ei oo järkeä. Mitä väliä sillä on onko suosittu keskustelu vai ei. Viestien määrästä ei voi päätellä onko keskustelu "hauska" ja sinne on mukava kirjoittaa. Tää SAMI-96 haluaa näemmä vaan saada omat keskustelunsa killumaan sellaisessa listassa ensimmäisinä. Ja, mitä tällaisesta hyötyisi?! Ei mitään! Olen jyrkästi vastaan ehdotustanne. :@ (tää viesti saattoi olla vähän sekava, mutta...)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat