Hymiöt

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

:) :( ;) :@ :D :I

Kommentit (15)

Vierailija

Järjetön "keskustelu". :@:):(:I:s:o:-):-(;):$:¤:&:%, Paina oikeasta hiiren napista pikavalikko ja siitä "ominaisuudet" ja siitä näet, että mitä näppäimiä pitää painaa, että saa aikaan hymiön

Vierailija

kiitti kynsilaukka2 . mä yritin mut en onnistunut.älä pidä mua tyhmänä mut mä kyl tartteen myös iskänkin apua etsimään se "ominasuudet" kun mulle ei tullut se vaikka noudatin ohjetasi.mulle tuli vaan kumoa,leikkaa,kopioi,liitä,poista,valitse kaikki.

Vierailija

¿¸Ûªøæ"~ÙÀS1üüµ ®é©"ÿß÷dHç9::&ÛÛ¸éÛ:µéµ¸üßÿéÿH©HHé® ®¿ççHßß鿸¿¸¸Ûµ ¿ß©©"ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÛµµ Û® Û ¸¸Û:1ª1Û1ü19¸"~´±H][|§$£@©¶÷HH9¿¸¿¸ÛÛ÷÷H¿¿¸¸Ûü:¿ç¿ffçç *^`?=)(/&%¬#"!°

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Raivostuttavaa! Pitääkö nostella jotain tuhat vuotta vanhaa topicia,joka on kaiken lisäksi varmaan maailman p*skin topic! Antakaa painua pohjaan ja ylläpito saisi kyllä lukottaa tämän.

Vierailija

Äh, lopeta nyt tämä aivan turhien ja sisällöttömien viestien postaaminen, eli toisinsanoen spämmääminen! Etkö näe, että viime kerran tähän toppaan on vastattu yli vuosi sitten! Lopeta tämä turhien ja vanhojen topicien nostelu ja niihin turhasti vastaaminen!

EDIT: Sohvapottu ehti ensin. No, tulipa nyt kaksi saarnaa iitulle. Toivottavasti ottaa opiksi. ; )

EDIT 2.0: Tämä toppa on kyllä todella alhainen, ei tässä mitään järkeä. Repesin tuolle Sohvapotun sitaatille: "...joka on kaiken lisäksi varmaan maailman p*skin topic!" Tämä toppa kyllä täyttää kaikki kriteerit, jotka vaaditaan maailman kakimmalle topalle. Tietysti huomioon ottaen, että topic lähti käyntiin tosi kauan sitten.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Puhut asiaa! Tämä on jo sellainen ikivanha dinosaurus-luolamies-toppa, eli nostaminen ei ole oikein järkevää. Kas, täällähän on omenan (merkit pois) yksi ensimmäisistä/ensimmäinen viesti!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat