taskukirja, jossa on sama tarina kahteen kertaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

muistaako joku, mikä on se numero, jossa on sama tarina kahteen kertaan ja siitä sitte puuttuu yks tarina?! mulla kyllä on se mutta ku en jaksais kaikkia taskareita selailla läpi... :)

Kommentit (12)

Vierailija

tipsu kirjoitti:anteeks mut mistä pääsee postiin

Mitään postia ei ole, se tarkoittaa sitä että kuinka paljon viestejä on kirjoittanut keskusteluihin.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Disney-fani kirjoitti:Mulla ei ole kyllä sellasta taskaria missä olis kaksi samaa tarinaa, mutta on mulla sellanen taskari, mistä puuttuu yksi tarina, ja se oli mun mielestäni sellanen kun: Mummo Ankka: Luvattu mikä luvattu. Sen "yli" oli jatkettu yhtä Taikaviitta tarinaa. Mun muistaakseni se taskari taisi olla numero 317.

Juuri se on minulla myös. Rupesin tässä äsken selailemaan taskareitani ja huomasin, että taskarissa 315 (Asu vapaa) sisällysluettelon mukaan Hovimestari on syyllinen alkaa sivulta 209 ja sitä seuraava Laiva viidakossa tarina sivulta 207 vaikka se oikeasti alkaakin sivulta 228. Muuten tarina Luvattu mikä luvattu julkaistiin taskarissa 321 (noitakonsti) ihan oikeasti eikä pelkästään sisällysluettelossa.

Vierailija

Ainakin se on kolmestasadasta alaspäin, koska en muista ja minulla on taskarit 301-340 ja kolmensadan olen lukenut kirjastossa...

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Ainakin se on kolmestasadasta alaspäin, koska en muista ja minulla on taskarit 301-340 ja kolmensadan olen lukenut kirjastossa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat