PROFIILIKUVAT

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voi lisätä oman mielipiteensä (tietonsa) siitä että valitsitko kuvanne luonteenne,näönne,suosikkinne vai minkä perusteella? ois kiva tietää. Itse valitsin kiivaan luonteeni takia ja isäni sanoi että tuo sopisi sinulle.Se oli minu kuvan tarina.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Profiilikuvia on ihan älyttömästi ja se on hyvä juttu! Itse valitsin tämän, koska olen vähän tuon näköinen... ja muutenki tämä oli pirteä ja kiva kuva. :D

Vierailija

En osaa sanoa, Iines ei ole lempihahmoni, eikä kuva sovi nimimerkkiini...valitsin tämän silloin kun kirjauduin tänne ja se kuva vain jäi...en ole vaihtanut sitä kertaakaan...(itsekkin ihmettelen kuvavalintaani) ja sinulle siro-2 menet profiiliisi ja klikkaat sitä kuvaa ja siinä tulee niitä vaihtoehtoja niin valitset mieleisesi kuvan ja klikkaat sitä niin sitten sinulla on se kuva!

Vierailija

Minä tykkään kaikesta moottoriurheilusta, siksi laitoin tuon Barksin piirtämän kuvan jossa Aku ajaa sellasella pikkuautolla. Rasittaa vaan tuo vihanen ilme, ku sitte se kaikkien, jotka kattoo tuota, mielestä olen vihanen kokoajan :$ :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat