Listat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En siis itse näe yhtään listaa parhaista pelaajista missään peleissä. Osaako kukaan auttaa minua?

Kommentit (12)

Vierailija

tää keskestelu on aika vanha musta tämän voisi olla jo niissä jotka on siella nettisivet viimesessä paikassa (valitan en osaa selittää paremmin)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

Lööperi kirjoitti:En siis itse näe yhtään listaa parhaista pelaajista missään peleissä. Osaako kukaan auttaa minua?

&lt;br /&gt;<br />

Jos nyt ihan ymmärsin, tarkoitat parhaimpia pelaajia jotka pääsevät listaan? Eikös ne ole tuolla pelit-sivulla, kuten aina? Ainakin minulla näkyy, jos painan &#034;Pelit &amp;#38; Puuhat&#034;.

Etkö huomannut milloin keskustelu on tehty? Samanlaisia bugeja ei ole ollut täällä aikoihin.

Ohhoh, on siitä jo monta kuukautta. En varmaan muistanut katsoa, ensi kerralla pitää olla tarkkaavaisempi.

Vierailija

Lööperi kirjoitti:En siis itse näe yhtään listaa parhaista pelaajista missään peleissä. Osaako kukaan auttaa minua?

Jos nyt ihan ymmärsin, tarkoitat parhaimpia pelaajia jotka pääsevät listaan? Eikös ne ole tuolla pelit-sivulla, kuten aina? Ainakin minulla näkyy, jos painan "Pelit & Puuhat".

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mary-Kate kirjoitti:

<br />

Jos nyt ihan ymmärsin, tarkoitat parhaimpia pelaajia jotka pääsevät listaan? Eikös ne ole tuolla pelit-sivulla, kuten aina? Ainakin minulla näkyy, jos painan "Pelit &#38; Puuhat".

Etkö huomannut milloin keskustelu on tehty? Samanlaisia bugeja ei ole ollut täällä aikoihin.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Jos nyt ihan ymmärsin, tarkoitat parhaimpia pelaajia jotka pääsevät listaan? Eikös ne ole tuolla pelit-sivulla, kuten aina? Ainakin minulla näkyy, jos painan &#034;Pelit &amp;#38; Puuhat&#034;.

Niin no. Ei sitä aina hoksaa katsos. Näitä bugeja oli silloin alkuaikoina, kun sivut olivat, niin tuoreet, että tuli koko ajan kaikkia ongelmia. Hyvä muuten, että ne saatin poistettua, lukuunottamatta sitä, että kun menen Mozilla Firefoxiin, niin tulee koko ajan "Säkäväkäpimauksia", joten joudun olemaan tällä Explorerilla. Tosin tämä on melkeinpä parempi, mutta Mozilla on yleisin meillä.

Vierailija

En tajua....NO, mullakin kävi eilen niin että en päässyt ollenkaan kirjautumaan nimimerkilleni enkä pystynyt edes poistumaan etusivulta.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jonsku Ankka kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Jos nyt ihan ymmärsin, tarkoitat parhaimpia pelaajia jotka pääsevät listaan? Eikös ne ole tuolla pelit-sivulla, kuten aina? Ainakin minulla näkyy, jos painan &amp;#034;Pelit &amp;amp;#38; Puuhat&amp;#034;.

<br />

Niin no. Ei sitä aina hoksaa katsos. Näitä bugeja oli silloin alkuaikoina, kun sivut olivat, niin tuoreet, että tuli koko ajan kaikkia ongelmia. Hyvä muuten, että ne saatin poistettua, lukuunottamatta sitä, että kun menen Mozilla Firefoxiin, niin tulee koko ajan "Säkäväkäpimauksia", joten joudun olemaan tällä Explorerilla. Tosin tämä on melkeinpä parempi, mutta Mozilla on yleisin meillä.

Mä en päässyt eilen ennen kuin älysin tyhjentää sivuhistorian yms. mozillasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat