Akupedian lyhyet artikkelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joskus ne ärsyttää mua.Niin lyhyitä ja turhia.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Kirjoittaja: sorsa vailla vertaa

Otsikko: roopen tussari

Sisältö: muinoin roopella oli glondigessa tussari millä hän puolusti kaivaustaan mutta tällä hetkellä se on mahtavan rahasäiliön seinällä odottamassa karhukoplan hyökkäyksiä tai muiden rosvojen

Siis aivan turhaa on tehdä jostain Roopen tussarista uusi artikkeli. Siitä voisi kertoa artikkelissa "Roope Ankka" ja lisäksi "glondike" ja isot kirjaimet ja pisteet puuttuu.

Vierailija

Kirjoittaja: touho ankan serkku, Jamana

Otsikko: runescape

Sisältö:

Jätin sisällön tyhjäksi tarkoituksella, koska siinä ei lukenut mitään.

Vierailija

Lyhyys ei haittaa, jos teksti on järkevää. Itse kerran kirjoitin ihan järkevän artikkelin Bombi Zombiesta, mutta otsikkoon tuli virhe. En sitten enää uutta alkanut väsäämään, ja ärsytti se tyhmä kirjoitusvirhe. No, muuten olen mielestäni ihan järkevää akupediaan kirjoittanut. Kyllä nauroin osalle noista Ankkavankan pistämistä artikkeleista! kiitos hänelle, sain päivän naurut!

Vierailija

Niin sellaset lyhyet viestit ovat typeriä! Jos haluaa ilmaista mielipiteensä niin eikö se kannattaisi kirjottaa tänne??? Ja just kultaryntäyksen aikaan, jos joku kirjotti, että mistä saa ja miten paljon kultaa niin se on täysin tyhmää! 8(

Sinne kuuluu vaan tietoo, eikä mitään turhia juttuja. Ja todellaki toivon, että toimitus poistaa nuo jutut. Ja myös keskustelu palstalla sanotaan, että liian lyhyitä kuten "Ok" tai jotain sellasta ei kannattais laittaa edes tänne turhaan viemään tilaa! Kirjottakaa kunnon viestejä ihmiset!

Vierailija

Albus kirjoitti:Lyhyys ei haittaa, jos teksti on järkevää. Itse kerran kirjoitin ihan järkevän artikkelin Bombi Zombiesta, mutta otsikkoon tuli virhe. En sitten enää uutta alkanut väsäämään, ja ärsytti se tyhmä kirjoitusvirhe. No, muuten olen mielestäni ihan järkevää akupediaan kirjoittanut. Kyllä nauroin osalle noista Ankkavankan pistämistä artikkeleista! kiitos hänelle, sain päivän naurut!

Et saanut vaan saat! Sillä lisää hölmöilyjä tulossa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat