harvinaisuuksia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teillä mitään harvinaisuuksia?Itselläni ei tetääkseni ole.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Ankkavankka kirjoitti:No minulla on kaksi Akkari 50 vuotta -erikoisnumero 2001 -lehteä. Kannessa on kuva jossa Iines ja Aku pitelevät kummituksesta kiinni. Vaikka heidän pitäisi pitää toisistaan kiinni. Niitä lehtiä julkaistiin minun tietojeni mukaan noin 100. Sitten minulla on Akkari vuodelta 1956 joka on B-numero nimeltään: Joulu, joulu tullut on... Kuvassa Aku heittelee seteleitä joulupukiksi pukeutuneena.[/lainaus. Nikorock kirjoittaa:Tarkoititko että Se haamujuttu on numero:22 vuodelta 1994

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Olisi hauska tietää kuinka paljon maksaisi ensimmäinen Akkari.

Niinpä! Onhan meillä sen näyte kappale.

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Olisi hauska tietää kuinka paljon maksaisi ensimmäinen Akkari.

se maksaa 500-1000e, se oli kirja messuilla

Vierailija

ramones_85 kirjoitti:Jos tämä nyt harvinausuudeksi luetaan niin Onneksi Olkoon Aku Ankka ensimmäinen taskukirjojen erikoisnumero

mullakin on

Vierailija

muakin on aina kiinnostanu sama asia... pitäis jossain sarjis festivaaleilla kysyä joltain asiantuntijalta :)

Vierailija

mulla on 2 lehteä vuodelta -56 ja 2 vuodelta -58

ja sit mul on se aku ankan tony strobl erikoisnumeron virhepainos jossa on 2 kannet päällekäin... tälläiset painovirheet on kuulemma arvokkaia.

Vierailija

ramones_85 kirjoitti:Jos tämä nyt harvinausuudeksi luetaan niin Onneksi Olkoon Aku Ankka ensimmäinen taskukirjojen erikoisnumero. MINULLAKIN ON SE

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat