Mitä tuplia sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitkä ovat sinun tuplataskarisi? Minulla on Kesätoimittaja, Epäilyksen Varjo, Tähtikaksikko, Kerran Kuussa, Tähtien Setä, Roope-sedän Rahanippu, Kolmoset, Terveisiä Ankkalinnasta, Noitakonsti Jne. Jne. :) :) :) :) ;) :D

Kommentit (14)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla on Ankkaenergiaa, Juhlaraha, Turistiluokka, Täyttä elämää, Oloneuvos, Luunelonen, Kerran kuussa, Hui hai!, Epäilyksen varjo, Tähtikaksikko, Tuulihattu, Tähtien setä, Terveisiä Ankkalinnasta, Noitakonsti, Roope-sedän rahanippu ja Kolmoset. (eli yhteensä 16)

Vierailija

Minulla on Tähtikaksikko, Tuulihattu, Tähtien setä, Terveisiä Ankkalinnasta, Noitakonsti, Roope-sedän rahanippu ja Kolmoset.

Vierailija

mulla on numerot 297 tähtikaksikko, 309 tähtien setä, 317 terveisiä ankkalinnasta ja 329 roope-sedän rahanippu

Vierailija

Mun TUPLAT on Näköispatsas,Listaykkönen,Juhlaraha,Nokkamies ,Kuokkavieras,Kesätoimittaja,Ammattiauttaja,Turistiluokka ,Varttitonni,Täyttä elämää,Oloneuvos,Matkaeväs,Luunelonen ,Kerran kuussa,Hui Hai,Epäilyksen varjo,Tähtikaksikko,Tuulihattu ,Tähtien setä ,Terveisiä Ankkalinnasta,Noitakonsti,Roope-sedän Rahanippu,Kolmoset

Vierailija

Mulla on ankallissankari,kesä toimittaja,täyttä elämää,tähtien setä,Roope sedänrahanippu,kolmoset,läpi murto,onnenonkija ja varjoyössä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat