Paras Mikki tarina

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on teidän mielestä paras Mikki tarina. Mun lempi tarina on Floyd Gottfredsoninn Mikki Hiiri Postilentäjä ja Punainen Herhiläinen (en muista piirtäjää).

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Mustan aaveen arvoitus on loistava. Samoin kaikki Dekkari Mikki-sarjan tarinat. Parhaimmat Mikki-tarinat ovat parempia kuin parhaimmat Aku-tarinat, sillä Mikki-tarinoissa on useimmiten enemmän jännitystä ne ovat tarinallisesti kiinnostavampia. Nykyaikana ne ovat tosin lapsellisia, sekavia ja mukahauskoja. Ehkä ne ovat tarkoitettu pikkulapsille, mutta harva lapsi nykyajan Mikistä pitää. Parhaat Mikki-tarinat tulevat vuosien takaa. Nykyaikanakin on muutamia erittäin hyviä ja varsinkin Casty tekee erinomaisia Mikki-tarinoita.

Vierailija

Menneisyyden vanki kirjoitti:mun mielest se ku mikki leikkii sitä leikkii ( taskukirjas )

Missä taskaris toi on? Minkä niminen?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ehkä Gottfredsonin tarinat Yölinnan salaisuus, Mikki hiiri postilentäjä, Luolamiesten saari ja Mustakaavun ensirötökset. Sitten Walt Disneyn ja Ub Iwerksin Lentokonehullu, ja Paul Murryn Nälkäinen kummitus ja Eilispäivän maatila.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Paras Mikki-Tarina on varmaankin Floyd Gottfredson Mikki Hiiri Ja Luolamiesten saari. Tykkäsin paljon juonesta, ja huumorista kyseisessä Tarinassa. En ole kuitenkaan aivan varma, onko tämä paras tarina, mutta näin minä luulen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat