Omat turhat viestit

Oletko mielestäsi tehnyt joitain tai jonkun turhan viestin itse? Itse olen muutaman.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Oon ainaki yhen turhan laittanu, ja haluttais se poistaa, mutta sillon en ollu vielä niin ärtyny noihin turhiin keskusteluihin/viesteihin..

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Pyrin kyllä aina sanomaan oman mielipiteeni, mutta ainoat tahallani

tekemät roskaviestit ovat siellä missä kokeilin tehdä hymiöitä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Pari kolme kertaa on näin käynyt hetken mielijohteesta ja jälkeenpäin kaduttaa sitten kamalasti. Onneksi osaan nykyään arvioida paremmin sen, mikä on turha viesti ja mikä ei. Pari kertaa olen juuri ennen lähettämistä tajunnut, että nyt sanottua toi ja toi juttu vähän liiankin voimakkaasti ja olen sitten hieman siistinyt tekstiä. Tämän takia viestin jälkeenpäinmuokkaus mahdollisuus olisi suotavaa. (6)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

kynsilaukka2 kirjoitti:Pari kolme kertaa on näin käynyt hetken mielijohteesta ja jälkeenpäin kaduttaa sitten kamalasti. Onneksi osaan nykyään arvioida paremmin sen, mikä on turha viesti ja mikä ei. Pari kertaa olen juuri ennen lähettämistä tajunnut, että nyt sanottua toi ja toi juttu vähän liiankin voimakkaasti ja olen sitten hieman siistinyt tekstiä. Tämän takia viestin jälkeenpäinmuokkaus mahdollisuus olisi suotavaa. (6)

Jälkeenpäinmuokkaus olisi hyvä juttu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat