tasku kirjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on paras tasku kirja?

Kommentit (14)

Vierailija

Tasku kirjat on yhdyssana eli se on taskukirjat.Paras Taskari minkä olen lukenut taitaa olla Roope-sedän rahanippu.

Vierailija

AkuKiho kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Tasku kirjat on yhdyssana eli se on taskukirjat.Paras Taskari minkä olen lukenut taitaa olla Roope-sedän rahanippu.

Samaa mieltä :)

Paras on Kalmanlehdon kartano. :):(:D ;);( :I :< ;@ :@

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Tasku kirjat on yhdyssana eli se on taskukirjat.Paras Taskari minkä olen lukenut taitaa olla Roope-sedän rahanippu.

Samaa mieltä :)

Vierailija

Otsikko ollaan kirjoitettu väärin, sillä otsikossa kuuluisi lukea taskukirjat mutta siinä lukeekin tasku kirjat. Oikeinkirjoitusta kiitos!! Itse en voi päätellä mikä olisi paras taskari, sillä kaikki taskikset tähän mennessä ovat olleet aivan mahtavia!

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:tasku kirjat

Ankka19 - 15.02.10 04:37 (ID 466638) ihan topic lukkoon

Voisitkohan perustella asiasi? Pyytäisin sinulta arvon Ankka19 että olisit myös hieman kohteliaampi toisille käyttäjille. (En tarkoita tätä pahalla.) Mutta tuota voi sanoa spämmäykseksi/roskapostaamiseksi ja jos olisit tämä topicin luoja ei tuntuisi mukavalta jos joku tulee sanomaan sinulle vain että LUKKOON perustelematta sitä miksi se ehkä pitäisi lukottaa. Pyytäisin siis hieman muutosta viesteihisi hyvä Ankka19.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat