Neljä Mestaria kirjassa on liika tarinoita jotka on julkaistu jo aiemmin akkarissa!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ainaki mun mielestä, oon lukenu suurimman osan tarinoista jo ennen kun luin tän kirjan.

Kommentit (9)

Vierailija

Ku sanoit et siin oli 5 enne jolkasematont ni eiks niit ollukaa 5 ku siin kirjas kai luki et jokaselt yks uus enne julkasematon ja niit piirtäjiihän oli 4?

Vierailija

Hitsi tää tilttaa,ja menee siihen säkäväkäpimaukseen kun yritän tähän lähettää viestiä :s

siis:

olen samaa mieltä kanssas tosta asiasta!Muissakin Aku -julkaisuissa olen havainnut saman ongelman kuin neljä mestaria kirjassa,että liikaa tarinoita on aikaisemmin julkaistu Suomessa :@ Mun puolesta niitä tarvis olla yhtään !!

Vierailija

Mulla on kyseinen kirja signeerattuna ja oon siinhän on vaan 5 tarinaa jota ei oo julkaistu ennen suomessa :(

Vierailija

Nii mustaki olin kai lukenu jo ne kaikki mitkä on julkastu aikasemmi suomes eli vaa neljä uutta tarinaa. Oli muute kiva ku tän voitti siit kilpailust! ;)

Vierailija

Lainaus:
RE:Neljä Mestaria kirjassa on liika tarinoita jotka on julkaistu jo aiemmin akkarissa!!

Ankka313 - 05.05.08 03:13 (ID 61789)

Muissakin Aku -julkaisuissa olen havainnut saman ongelman kuin neljä mestaria kirjassa,että liikaa tarinoita on aikaisemmin julkaistu Suomessa :@

Mun puolesta niitä tarvis olla yhtään !!

Olen täysin samaa mieltä kanssas miks laitetaan muihin ankkajulkaisuihin samoja sarjoja kun esim. taskareihin!

Vierailija

Lainaus:
Neljä Mestaria kirja

salainen =) - 16.07.11 09:03 (ID 793949)

Lainaus:
RE:Neljä Mestaria kirjassa on liika tarinoita jotka on julkaistu jo aiemmin akkarissa!!

Ankka313 - 05.05.08 03:13 (ID 61789)

Muissakin Aku -julkaisuissa olen havainnut saman ongelman kuin neljä mestaria kirjassa,että liikaa tarinoita on aikaisemmin julkaistu Suomessa :@

Mun puolesta niitä tarvis olla yhtään !!

Olen täysin samaa mieltä kanssas miks laitetaan muihin ankkajulkaisuihin samoja sarjoja kun esim. taskareihin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat