Keskustelualueen säännöt

Sarjat

Viesti

1/9 Tuplanolla & Pelin säännöt (Kritiikkiä)

Kun olen taas vaihteeksi tehnyt comebackin Akkarin foorumeille, tahtoisin ensitöikseni kritisoida uusinta Tuplanolla - tarinaa (AATK 386).

Niin, kerrotaanko tarinassa Akun ensimmäisestä tehtävästä, joka tapahtui niiden kolmen päivän aikana joista hän ei muista mitään? Kyllä.

Monissa muissa Tuplanolla tarinoissa ollaan annettu vaikka kuinka monia sivujuonia jotka perustuvat tähän "ensimmäiseen tehtävään". Tarina EI täytä odotuksiani.

Jo ekassa Tuplanolla - tarinassa (AATK 348) selitetään, että ne kolme päivää tapahtuivat osa ykkösen aikoihin. Mutta, pelin säännöt - sarjassa esitellään Hra. Huko X, toimiston ensimmäinen johtaja.

Jos Huko X oli toimiston ensimmäinen johtaja Akun ensimmäisen TEHTÄVÄN aikoihin, milloin Felix Ilves oli johtajana? Milloin tapahtuivat kaikki ne seikkailut, joista muissa Tuplis - tarinoissa mainitaan?

Jaana Pinkeä? Jori J? Voi, *** en osaa edes kunnolla selittää!

Tämä ensimmäinen tehtävä vain antaa ymmärtää, että kaikki TÄMÄ ja kaikkien johtajien aikakaudet tapahtuvat ALLE VIIKOSSA?

Ei siinä vaan ole järkeä, ihmiset.

TIIVISTELMÄ: Odotin Pelin säänöiltä enemmän. Akun ensimmäinen tehtävä ei ole niin mystinen kuin muut sarjat antavat ymmärtää. Se ei ole tarina joka selittää KAIKEN Tuplanolla universumista. Se on enemmän hauska sekoilu.

Johtuuko kaikki sitten siitä, että sarjoijen eri käsikirjoittajat ovat mokanneet homman? Ehkäpä.

Tohtori kiittää ja kuittaa.

[quote author="Tri. Vanukas" time="25.02.2012 klo 13:52"]

Kun olen taas vaihteeksi tehnyt comebackin Akkarin foorumeille, tahtoisin ensitöikseni kritisoida uusinta Tuplanolla - tarinaa (AATK 386).

Niin, kerrotaanko tarinassa Akun ensimmäisestä tehtävästä, joka tapahtui niiden kolmen päivän aikana joista hän ei muista mitään? Kyllä.

Monissa muissa Tuplanolla tarinoissa ollaan annettu vaikka kuinka monia sivujuonia jotka perustuvat tähän "ensimmäiseen tehtävään". Tarina EI täytä odotuksiani.

Jo ekassa Tuplanolla - tarinassa (AATK 348) selitetään, että ne kolme päivää tapahtuivat osa ykkösen aikoihin. Mutta, pelin säännöt - sarjassa esitellään Hra. Huko X, toimiston ensimmäinen johtaja.

Jos Huko X oli toimiston ensimmäinen johtaja Akun ensimmäisen TEHTÄVÄN aikoihin, milloin Felix Ilves oli johtajana? Milloin tapahtuivat kaikki ne seikkailut, joista muissa Tuplis - tarinoissa mainitaan?

Tämä ensimmäinen tehtävä vain antaa ymmärtää, että kaikki TÄMÄ ja kaikkien johtajien aikakaudet tapahtuvat ALLE VIIKOSSA?

TIIVISTELMÄ: Odotin Pelin säänöiltä enemmän. Akun ensimmäinen tehtävä ei ole niin mystinen kuin muut sarjat antavat ymmärtää. Se ei ole tarina joka selittää KAIKEN Tuplanolla universumista. Se on enemmän hauska sekoilu.

Johtuuko kaikki sitten siitä, että sarjoijen eri käsikirjoittajat ovat mokanneet homman? Ehkäpä.

[/quote]
2 0

Viestien määrä

2/9 ( klo 15:14)

Mä en oikein ymmärtäny??????????????????????????

[quote author="sählääjä" time="25.02.2012 klo 15:14"]

[/quote]
1 0
3/9 ( klo 18:12)

Mun mielest joka asiast ei tarvi tehä topiccii.

[quote author="DoubleDuck00" time="25.02.2012 klo 18:12"]

Mun mielest joka asiast ei tarvi tehä topiccii.

[/quote]
1 0
4/9 ( klo 08:36)

Lukkoon tää topic. Tätä ois voinu kysyy jossain muussa topicissa!

[quote author="Mittarimato 01" time="26.02.2012 klo 08:36"]

Lukkoon tää topic. Tätä ois voinu kysyy jossain muussa topicissa!

[/quote]
0 0
5/9 ( klo 12:53)

Tuplanolla on paperin haaskausta. Miksi Akulle pitää kokajan tehdä uusia identiteettejä.

Yökiitäjä, taikaviitta, LäPä7, ja se on vielä PAMissakin.

[quote author="Maastohylje" time="26.02.2012 klo 12:53"]

Tuplanolla on paperin haaskausta. Miksi Akulle pitää kokajan tehdä uusia identiteettejä.

Yökiitäjä, taikaviitta, LäPä7, ja se on vielä PAMissakin.

[/quote]
1 0
6/9 ( klo 19:31)

Tuplanolla & Pelin säännöt (Kritiikkiä)
Tri. Vanukas - 25.02.12 01:52 (ID 885399)

Nimen omaan. Piirtäjä ei ollut hyvä, liian sekava, alussa ei saa mitään selvää koko jutusta, hyvä asia on että tarinassa on käänteitä. Aivan oikein varmaan ovat käsikirjoittajat mokanneet. Eihän Huko X ole voinut olla samaan aikaan kuin Felix Ilves?

[quote author="Tietäjä Aku" time="28.02.2012 klo 19:31"]

[quote]Tuplanolla & Pelin säännöt (Kritiikkiä)
Tri. Vanukas - 25.02.12 01:52 (ID 885399)

Tohtori kiittää ja kuittaa.[/quote]
Nimen omaan. Piirtäjä ei ollut hyvä, liian sekava, alussa ei saa mitään selvää koko jutusta, hyvä asia on että tarinassa on käänteitä. Aivan oikein varmaan ovat käsikirjoittajat mokanneet. Eihän Huko X ole voinut olla samaan aikaan kuin Felix Ilves?

[/quote]
1 0
7/9 ( klo 20:02)

Re: Tuplanolla & Pelin säännöt (Kritiikkiä)
sählääjä - 25.02.12 03:14 (ID 885454)

Olen nähnyt tuon sanan jo kolmessa topicissa,jos et ymmärtänyt,niin lue alkuteksti.

taika jonttu ajan tasalla:]

[quote author="taika jonttu" time="28.02.2012 klo 20:02"]

[quote]Re: Tuplanolla & Pelin säännöt (Kritiikkiä)
sählääjä - 25.02.12 03:14 (ID 885454)
Mä en oikein ymmärtäny??????????????????????????[/quote]
Olen nähnyt tuon sanan jo kolmessa topicissa,jos et ymmärtänyt,niin lue alkuteksti.

taika jonttu ajan tasalla:]

[/quote]
0 0
8/9 ( klo 14:23)

Re: Tuplanolla & Pelin säännöt (Kritiikkiä)
sählääjä - 25.02.12 03:14 (ID 885454) Mä en oikein ymmärtäny??????????????????????????

No pidä se vaan omana tietonas, äläkä tuu muihinkaa topiceihin spämmäämään jotan hä, häh ja muuta ja jos et ymmärrä niin täälä puhutaan taskukirjasta nimeltä tuplanolla ja pelin säännöt :@ :@ :@ :@ :@

[quote author="UrmA01" time="29.02.2012 klo 14:23"]

[quote]Re: Tuplanolla & Pelin säännöt (Kritiikkiä)
sählääjä - 25.02.12 03:14 (ID 885454) Mä en oikein ymmärtäny??????????????????????????[/quote]

No pidä se vaan omana tietonas, äläkä tuu muihinkaa topiceihin spämmäämään jotan hä, häh ja muuta ja jos et ymmärrä niin täälä puhutaan taskukirjasta nimeltä tuplanolla ja pelin säännöt :@ :@ :@ :@ :@

[/quote]
1 0
9/9 ( klo 21:37)

Tuplanollat oli alussa hyviä mutta uusimpien tarinoiden laato on laskenut hälyttävästi.

Ja sitä paitsi uusien tuplanollien piirtäjät ovat KAIKKI järjettömän huonoja, tuntemattomia italian mummotunneleista löytyneitä pullamössösukupolven esimerkkiedutajia! Suurinta taidetta jota he ovat koskaan tehneet ja tulevatkaan ikinä tekemään ovat sekalaiset graffitit hylättyjen tehtaiden seinustoissa!

-F.Andersen, jo vuodesta 1500 eps. (ennen pullamössö sukupolvea)

[quote author="flemming andersen" time="29.02.2012 klo 21:37"]

Tuplanollat oli alussa hyviä mutta uusimpien tarinoiden laato on laskenut hälyttävästi.

Ja sitä paitsi uusien tuplanollien piirtäjät ovat KAIKKI järjettömän huonoja, tuntemattomia italian mummotunneleista löytyneitä pullamössösukupolven esimerkkiedutajia! Suurinta taidetta jota he ovat koskaan tehneet ja tulevatkaan ikinä tekemään ovat sekalaiset graffitit hylättyjen tehtaiden seinustoissa!

-F.Andersen, jo vuodesta 1500 eps. (ennen pullamössö sukupolvea)

[/quote]
0 1
10/9 ( klo 11:56)

Oon täysin eri mieltä kuin edellinen edellinen käyttäjä.

[quote author="DoubleDuck00" time="01.03.2012 klo 11:56"]

Oon täysin eri mieltä kuin edellinen edellinen käyttäjä.

[/quote]
1 0

Keskusteluun voivat osallistua vain rekisteröityneet käyttäjät.

Ilmoitus