Onko raha este?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ankkajulkaisujen keräilyn, tai muuten vaan ostamisen.

Mulla se alkaa olla, ku kaikki kallistuu vuosi vuodelta.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:On tylsää kun hinnat nousee... Ei raha oo mikään este, mutta rahan takia en mennyt ostaa mitään Carl Barksin koottuja...

Veit sanat suustani AKUHULLU97..

Ei raha oo este,jos pitää uusin taskari tai joku sellanen ostaa,mutta minäkään en rahan takia saanut Carl Barksin koottuja :s

Ja tänä vuonna tulee lisää suolaa haavoihin kun en saa Floyd Gottfredsonin koottuja :s

Mutta kyllähän nykyään esim. tuplataskarin osto vähän kirpasee...Hinta on mun mielestä vähän liian kallis (7.50),

ja niin kuin jo Mac Ducky mainitsi,10 vuoden päästä taskarien hinnat ovat varmaan 10e,ja se on jo kiskontaa!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Se on suurin este mikä minulla on Akujen keräilyssä. Olen joutunut lopettamaan Taskarin teemanumeroiden, Aikakoneiden, Satasivuisten, Jumbojen, Sudenpentujen käsikirjojen ja muiden albumeiden keräilyn juuri rahapulan takia.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Se on suurin este mikä minulla on Akujen keräilyssä. Olen joutunut lopettamaan Taskarin teemanumeroiden, Aikakoneiden, Satasivuisten, Jumbojen, Sudenpentujen käsikirjojen ja muiden albumeiden keräilyn juuri rahapulan takia.

Joo hinnat on mielestäni liian korkeat, sen takia en oikein viitsi ostaa ainakaan tuplataskareita.

Vierailija

se hintojen nousu on ärsyttävää. joskus kovakantisissa on liian korkea hinta. mutta kyllä minä sen yleensä ostan. ;D

Vierailija

Jos ostaa divarista mikä on lähelläni ei ole este, sinne tulee uusia nopeasti yleensä. Hinnat on halpoja, enintään varmaan 3 euroo. Ite en keräile enää.

Vierailija

Se on suurin este mikä minulla on Akujen keräilyssä. Olen joutunut lopettamaan , Aikakoneiden, Satasivuisten, Jumbojen, Sudenpentujen käsikirjojen ja muiden albumeiden keräilyn juuri rahapulan takia.

ELI ON

Vierailija

Kyllä se on. Kaikki kallistuu! Siksi en yleensä ostele kovakantisia, yms. Taskareita, mini- taskareita ja Roope- setiäkin kyllä kerään. Niidenkin hinnat on tosin jo äärirajoilla.

-Antsu95-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat