Eka keskustelu!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on teidän eka keskustelu"Mulla on ainaki "Onko paha jos tytötkin keräilee Aku ankka taskareita!

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Se oli joku "Leenu, Liinu ja Tiinu vai Tupu, Hupu ja Lupu" sori jos keskustelu oli huono koska en viel sillo älynny mitä ne on.

Vierailija

TheGreatDonaldDuck kirjoitti:Miten näitä foorumeita pystyy avaamaan? Oon aika uus joten en tiiä vielä paljoo...Ois kiva, jos joku kertois miten se tehää. <br />

T: Eräs hieman hämmentynyt :S

Tämän kekustelun yläpuolella lukee "Aloita uusi viestiketju/Palaa tämän foorumin etusivulle" klikkaa sitä niin eteesi avautuu lista keskusteluja. Listan alapuolella lukee "Aloita uusi keskustelu" ja sitä vaan klikkaamaan niin saat avattua uuden keskustelun. Toivottavasti auttoi :)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

SAMI-96 kirjoitti:

ankkakonda kirjoitti:JÄRKEÄ TAAS TÄLLÄSESSÄ

puhut astotta puhut kaveri mäkin tiedän koska mulla on ollut profiili jo maaliskuusta mutta se lopetti toimintansa.

Minkähän niminen?

Mun eka oli varmaan Karhukoplan trampoliinipuhallus, 1. tai 2. viikolla kun uudet sivut aukes.

Vierailija

Ääh, taisi olla "Onko Aku Ankan auto hyvä vai huono?". Ei siihen paljon vastauksia tullut, ja moitteitakin sateli koska se oli väärässä foorumissa. Sen jälkeen en ole keskusteluja kirjoittanut, vaan olen tyytynyt vastaamaan jo olemassa oleviin.

Vierailija

Miten näitä foorumeita pystyy avaamaan? Oon aika uus joten en tiiä vielä paljoo...Ois kiva, jos joku kertois miten se tehää.

T: Eräs hieman hämmentynyt :S

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat