Carl Barksin päivä lainvartijana Mielipiteitä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Carl Barksin Päivä lainvartijana tarinaa on kehuttu paljon musta se on ihan hyvä.Entä teistä

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Keskiverto. Käsikirjoitus on oivallinen. Olen lukenut sekä Stroblin että Jippesin version ja kyllä Jippes oli paremmin piirtänyt. Tarinasta näkee, että se on Barksin käsikirjoittama. Tarinallisesti se ei ole kovin rikas ja tapahtumasta toiseen mennään etapin omaisesti. Itse tapahtumat ovat kuitenkin kivoja, vaikka jotkut niistä tuovat suuresti mieleen Geoffrey Blumin käsikirjoittamat tarinat. Heppuhan on Barks-asiantuntija ja Jippesin tapaan Barksin perinnön jatkaja, joten voi olla, että heppu on tyylinsä omaksunut tästä tarinasta.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ihan hauska sarjahan se on mutta ei parhaimmistoa. Kyllä Carl Barks on käsikirjoittanut paljon parempiakin sarjoja. Ne avaruusoliot olisi voinut jättää pois. (tämä on vain minun mielipide,enhän minä mikään käsikirjoittaja tai piirtäjä ole,vaikka kyllä haluaisin

Vierailija

Se on muuten ihan hyvä, mutta avaruusoliot menee överiksi. Pidän edemmän Don Rosan todenmukaisemMISTA tarinoista.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Ihan hauska sarjahan se on mutta ei parhaimmistoa. Kyllä Carl Barks on käsikirjoittanut paljon parempiakin sarjoja. Ne avaruusoliot olisi voinut jättää pois. (tämä on vain minun mielipide,enhän minä mikään käsikirjoittaja tai piirtäjä ole,vaikka kyllä haluaisin

Samaa mieltä siinä oli jo niitä rikollisia, miksi siitä täytyi tulla niin yliluonnollista???

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat