mikä on teidän mielestä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ollu hauskoin kesustelun aihe mun mielestä hymiö keskustelut:):@:I:D:s:$:o:(:)jee!

Sivut

Kommentit (30)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Pöllö Pöö kirjoitti:

adz kirjoitti:

silakka313 kirjoitti:en matkinu kuvaa sulta adz

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Vaihda sitten kuvaa, olen aika ahkera skrivaaja ja todella ärsyttävää varsinkin kun olit eräässä keskustelussa toinen hahmo ja yht&amp;#039;äkkiä kun olit vastannut kommenttiini olitkin kopioni, ymmärrätkö..Akuhullu teki samoin.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Uskon että niitä profiileja on runsaasti sellaisia jotka sinuakin miellyttää enempi kuin apinoida noin räikeästi aktiivikeskustelijan profiili..kysees on ny vain muotoseikkoja, profiilikuvia ei ole yksilöity, reiluuden nimissä toimi.

miksi et itse vaihda kuvaa ,jos silakka313: n kuva häiritsee sinua?

<br />

Vaihtaisin ja silakka tule perässä. Eipä hyödytä, en anna asian häiritä, oma on ajatukseni kylläkin.

Olkaa onnellisia, että pystytte ylipäätään vaihtamaan kuvaa toisin kuin minä!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

Pöllö Pöö kirjoitti:

adz kirjoitti:

silakka313 kirjoitti:en matkinu kuvaa sulta adz

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Vaihda sitten kuvaa, olen aika ahkera skrivaaja ja todella ärsyttävää varsinkin kun olit eräässä keskustelussa toinen hahmo ja yht&amp;amp;#039;äkkiä kun olit vastannut kommenttiini olitkin kopioni, ymmärrätkö..Akuhullu teki samoin.&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Uskon että niitä profiileja on runsaasti sellaisia jotka sinuakin miellyttää enempi kuin apinoida noin räikeästi aktiivikeskustelijan profiili..kysees on ny vain muotoseikkoja, profiilikuvia ei ole yksilöity, reiluuden nimissä toimi.

miksi et itse vaihda kuvaa ,jos silakka313: n kuva häiritsee sinua?

&lt;br /&gt;<br />

Vaihtaisin ja silakka tule perässä. Eipä hyödytä, en anna asian häiritä, oma on ajatukseni kylläkin.

<br />

Olkaa onnellisia, että pystytte ylipäätään vaihtamaan kuvaa toisin kuin minä!

Kokeile vielä, eli paina Salwer1st -tätä./ Sen jälkeen painat vasemmalla tuohon sun kuvaan...Toimiiko?

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Ehkä hauskin on ollu hauskin nimimerkki-keskustelu.

Mun tekemä :)

Niin itteäs kehut muita...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

SAMI-96 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Ehkä hauskin on ollu hauskin nimimerkki-keskustelu.

Mun tekemä :)

Niin itteäs kehut muita...

Ei oo muita hauskoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat