Miks tulos ei tallennu profiiliin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miks mulla ei se tulos parannu Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa?

-Kun pääsin tokalla kerralla kun yritin tasolle 6, ja nyt kun oon tossa muutamia viikkoja pelaillu sitä, ja pääsin tasolle 11, ja tulos oli paljon parempi kun se eka, nii se ei tallentunu siihen mun profiiliin! Sama juttu Hessun hahmovisan kanssa.. :'(

Onks kellään käyny samalla lailla...?

Kommentit (6)

Vierailija

Joo, saan Ankallisvisassa kaikki 10 sek. ja osan siis 0 sek. mut oon aina Hessun veroinen veikko. kerran mä huomasin et oon saanu Kuolemattomista kuplista 3. mitalin, vaik en ollu sillon pelannu sitä viimeaikoina. Nykyään oon saanu parempia tuloksia Peleissä&Puuhissa( paitsi Ankallisvisassa )...

Vierailija

Olen joskus saanut allek ymmenessä sekutissa sen läpi, mutta se ei vain tallennu... Toivottavasti asia korjataan sitten kun ylläpidolla on aikaa siihen :)

Vierailija

^Katsu^ kirjoitti:Miks mulla ei se tulos parannu Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa?<br />

-Kun pääsin tokalla kerralla kun yritin tasolle 6, ja nyt kun oon tossa muutamia viikkoja pelaillu sitä, ja pääsin tasolle 11, ja tulos oli paljon parempi kun se eka, nii se ei tallentunu siihen mun profiiliin! Sama juttu Hessun hahmovisan kanssa.. :'(<br />

Onks kellään käyny samalla lailla...?

Minulla on alkanut mennä hermot saman jutun kanssa.Sain Kuolemattomista kuplista vaikealla 10sekunttia eikä se tallentunut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat