Olisiko kiva jos vois lähettää y-viestejä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

nääh mun mielestä siinä ei olis yhtään järkeä:)

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Kyllä mäkin yksäreitä kaipaisin. Monet tuntuvat ihmettelevän, mitä järkeä niissä on. Ei taida olla hirveästi kokemusta foorumeilla liikuskelemisesta, jos ei tiedä yksäreiden ideaa ja järkeä?

Toutali samaa mieltä -.-' jos nyt otetaan vaikka muihin ankisteihin tutustuminen tällei näin tarkastelemisen aiheeksi, niin eipä täällä mitenkään voi tutustua keneenkään kun mitään "yksityistietoja" ei ensinnäkään saa jakaa ja toisekseen sitten offaa heti -.-' solvauksista joku puhui, kyllähän niistäkin voi ilmoittaa ja ihan yhtälailla voi solvata tällai peruskeskustelussakin, ei siihen yksäreitä tarvita jos on sitä sorttia.

Vierailija

Olisi. Jos ei muuta niin sähköpostit saisvat näkyä. Tietenkään ei tulis pakolliseksi vaan vapaaehtoiseksi. Mielestäni muille pitäisi pystyä lähettää yksityisviestejä. Järkeä olisi, että voisi vaikka lisäystä Akupediaan tai vastaavaa...

Vierailija

Se ois tosi hyvä. Käteväähän se olis jos haluu antaa toiselle vaik sähköpostiosotteensa tai jotain. Mut kuhan säännöistä sovittais...

Vierailija

Se on totta mitä kynsilaukka2 kirjoitti. Olisi hieman ehk tyhmää jos täällä olis sellanen mahis... :¤ Toisaalta olis ihan kiva lähettää jotain yksityisiä viestejä! Mutta toisia ei saisi solvata!!! :(

Mun mielest kyllä tämä on ihan hyvä, vaikka ei voikkaan lähettää y-viestei. Ei kaikkial oo pakko pystyy kaikkee! ;) :)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä mäkin yksäreitä kaipaisin. Monet tuntuvat ihmettelevän, mitä järkeä niissä on. Ei taida olla hirveästi kokemusta foorumeilla liikuskelemisesta, jos ei tiedä yksäreiden ideaa ja järkeä?

Vierailija

silakka313 kirjoitti:jaa en tiiä

Miksi vaihdoit kuvasi samanlaiseksi hiukan häiritsee, varsinkin kun sun profiilisi oli erilainen, ja varsinhyvin tiiät mun profiilini koska olen listoilla. Etköhän löydä uuden kivan profiilin silakka313.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mac ducky kirjoitti:Tai no jaa... Esimerkiksi häiriköt ja matkijat voisivat piinata kaikkia spämmi viesteillä kokoajan...

Parempi olis, että kaikille tulisi omaan profiiliin vieraskirja johon voi kirjoittaa, ja jos viesti on sääntöjenvastainen niin siitä voisi ilmoittaa ylläpidolle.

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Ei kannata pilata sivustoja sellaisella. Niissähän voi laittaa toiselle vaikka mitä solvauksia ja muita asiattomuuksia! Joitain voi ahdistaa tieto, että kaikesta tekemisestä voi tulla palautetta!

olen samaa mieltä kanssasi

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat